رئیس هیات ورزش فوتبال شهرستان دماوند:

وضعيت تنها زمین چمن شهر دماوند بسیار نامناسب است/ سرانه ورزشی دماوند صفر است

رئیس هیات ورزش فوتبال شهرستان دماوند گفت: وضعيت تنها زمین چمن شهر دماوند بسیار نامناسب است و سرانه ورزشی دماوند صفر می‌باشد.

محمود شاهبندی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: فوتبال کم هزینه‌ترین ورزش است اما در شهرستان دماوند فقط یک زمین فوتبال موجود است که حدود 15 سال پیش به زمین چمن مصنوعی تبدیل شده و بعد از آن اداره ورزش هیچگونه رسیدگی به آن نکرده است.

وی افزود: این زمین با قیمتی گزاف به مزایده گذاشته شد در حالی که در کل شهرستان فقط همین یک زمین را برای فوتبال داریم.

رئیس هیات ورزش فوتبال شهرستان دماوند گفت: همایش‌ها و رویدادهای ورزشی در این زمین انجام می‌شد و با اتفاقی که افتاده است عملا این زمین نیز از دستمان رفته و مدیریت جدید هیچگونه همکاری از حیث قیمت و وقت با ما ندارد لذا نمی‌توانیم بازی فوتبال برگزار کنیم.

شاهبندی ادامه داد: با مشکل شدید در رشته فوتبال در سطح شهرستان دماوند روبرو شده‌ایم در حالی که پیش از این مسابقات لیگ و … همه در این زمین برگزار می‌شدند.

وی تصریح کرد: شرایط زمین نیز به گونه‌ای است که چمن از بین رفته و ارزشی برای برگزاری مسابقات و بازدید ندارد.

رئیس هیات ورزش فوتبال شهرستان دماوند بیان داشت: در سال 97 کلنگ زنی ورزشگاه 5000 نفری شهرستان دماوند بر زمین زده شد اما متاسفانه هیچگونه فعالیتی در این زمین نشده و کل اعتباری که به آن اختصاص داده‌اند 100 میلیون تومان بود، لذا با این شرایط می‌توان گفت سرانه ورزشی دماوند صفر است.

شاهبندی گفت: اداره ورزش هیچگونه اعتباری برای اماکن ورزشی در نظر نمی‌گیرد و این اعتبار نسبت به شهرستان‌های دیگر استان کمتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا