ورود گل و لای سیل چاه‌های آب شرب دماوند را با مشکلاتی مواجه کرده است/ تزریق ۷ حلقه چاه آب شرب جدید جهت تامین نیاز آبی شهر دماوند/ تخصیص اعتبارات جهت اجرای 17 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب در شهر دماوند 

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه ورود گل و لای سیل چاه‌های آب شرب دماوند را با مشکلاتی مواجه کرده است، گفت: هفت حلقه چاه آب شرب جدید جهت تامین نیاز آبی شهر دماوند تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در نشست هماهنگی بررسی خسارات سیل اخیر در سطح شهرستان دماوند  با تاکید بر اینکه باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم، اظهار داشت: چند روز است که بعد از سیل گل و لای وارد چاه‌های آب دماوند شده است اما اطلاع‌رسانی کمکی نمی‌کند و مردم باید خروجی کار و اقدامات دستگاه‌ها در مدیریت بحران را به طور ملموس شاهد باشند.

وی افزود: در سه روز اخیر چند جلسه و بازدید از مخازن آب برگزار کردیم که مخازن در وضعیت مناسبی نبودند، نباید در این شرایط ذهن مردم را درگیر کنیم بلکه باید آب موردنیاز مردم را با تدابیر مناسب تامین کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: هم اکنون 7 چاه جدید را فقط در شهر دماوند تزریق کردیم، اعتبار برای 17 کیلومتر اصلاح شبکه آب که کل اعتبار شرق استان تهران بود را برای دماوند گرفتیم یعنی کل اصلاح شبکه دماوند در دو تا سه ماه آینده باید توسط آبفا اجرایی شود.

طاهرخانی ادامه داد: این اقدامات زیربنایی چندین سال بود که انجام نشده بودند اما اکنون در دست اجرا هستند البته گاهی لازم است که بدون اطلاعرسانی و خاموش پیش برویم.

انتهای پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا