واکسینه شدن ۲۳۷ نفر از مددجویان مستقر در مراکز توانبخشی شهرستان دماوند مقابل آنفولانزا

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند از واکسینه شدن ۲۳۷ نفر از مددجویان مستقر در مراکز توانبخشی این شهرستان مقابل آنفولانزا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند طرح واکسیناسیون واکسن آنفولانزا در مراکز توانبخشی بهزیستی برای مددجدیان این شهرستان به اجرا درآمد.

فاطمه خانزادی، رئیس اداره بهزیستی دماوند ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان وهمکاران فعال در مراکز اقامتی خانه سالمندان و معلولین بهزیستی اظهار کرد: باتوجه به آغاز پیک سوم کرونا و همزمانی ان با شروع فصل پاییز و احتمال بروز روزهای سخت، باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاران فعال در این مراکز دچار فرسودگی نشوند.

وی افزود: با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تمامی مددجویان و پرسنل مراکز غیر دولتی توانبخشی دماوند در برابر آنفولانزا واکسینه شده‌اند.

این مقام مسئول گفت: بهزیستی شهرستان دماوند دارای یک مرکز نگهداری از سالمندان و دو مرکز نگهداری از معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال می‌باشد که برای ۲۳۷ نفر واکسن آنفولانزا در یک نوبت تزریق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا