همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم/ بین حل مشکلات کشور و مشارکت بالا در انتخابات رابطهٔ تنگاتنگی وجود دارد

امام جمعه رودهن با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم، گفت: بین حل مشکلات کشور و مشارکت بالا در انتخابات رابطهٔ تنگاتنگی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: امام زمان (عج) طبق فرموده حضرتشان به یاد ما و دستگیر ما هستند، شایسته هست ما هم هر روز حداقل با یک سلام یا اهدای صلوات و آیاتی از قرآن به یاد او باشیم.

وی افزود: قدردان زحمات و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان‌(ع) هستیم و از تلاش‌های آنان تشکر می کنیم.

امام جمعه رودهن تاکید کرد: همه ما باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم، بین حل مشکلات کشور و مشارکت بالا در انتخابات رابطهٔ تنگاتنگی وجود دارد.

حسینی بیان کرد: همه ما مسئولین در پایان سال ارزیابی از عملکرد یکساله و دوران مسئولیت خویش داشته باشیم، نقاط قوت را تقویت کنیم، نقاط ضعف و کاستی‌ها را رفع نماییم و برای سال پیش برنامه‌ای مفید، کاربردی و ناظر به حل مشکلات مردم داشته باشیم.

*یکی از موضوعات مهم در عرصه انتخابات حفظ زیرساخت‌هاست/ کسی انتخاب می‌شود که گره‌ای از کار و مشکلات مردم باز کند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند اظهار کرد: اگر کسی از ادارات و دستگاه‌ها جهت کمک به برگزاری انتخابات می‌آید و وقت می‌گذارد، خود مدیر مجموعه او را اکرام و تشویق کند که این انگیزه‌ها حفظ شود.

حجت‌الاسلام خانی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در عرصه انتخابات حفظ زیرساخت‌هاست، گفت: ثبات برق و وسایل ارتباطی در روز انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: حفظ نظم و امنیت و رعایت قانون در روز انتخابات بسیار مهم است که قطعا افراد امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی به صورت جدی در حال کوشش هستند، ولی این مهم همت همه جانبه می‌طلبد تا شاهد برگزاری حماسه پرشور در منطقه باشیم و کسی انتخاب می‌شود که به درد شهر بخورد و گره‌ای از کار و مشکلات مردم باز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا