همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر از بانوان شاغل در شهرداری آبسرد تجلیل شد

همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله، روز مادر و روز زن آئین گرامی داشت روز مادر و تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری آبسرد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در ابتدای این مراسم که در دفتر شهردار آبسرد برگزار شد، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله، روز مادر و خداقوت خدمت بانوان شاغل در شهرداری، گفت: روز مادر، در حقیقت روز قدردانی از تلاش‌های خالصانه مادران و بانوانی است که در ایجاد آرامش خانواده تلاش می‌کنند و بانوان شاغل که در سنگر خانواده نقش مادری و در محیط کار نیز نقش کارمندی ایفا می‌نمایند.

وی افزود: این تجلیل تنها گوشه‌ای از زحمات شما بانوان شاغل در شهرداری را جبران می‌کند چرا که شما با وجود داشتن مسئولیت سنگین خانه و خانواده در محیط کار کارمندی نیز ایفا نقش کرده و یار و یاور سازمان می‌باشید که بنده به نوبه خود از شما تقدیر و تشکر می نمایم.

در این آئین نکوداشت و تجلیل مرتضی قلی از اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد نیز حضور داشت که طی سخنانی ضمن گرامی داشت و تبریک عید میلاد ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها از تلاش‌ها و زحمات بانوان شاغل در شهرداری آبسرد قدردانی کرده و برای آنان در دو سنگر خانواده و کار اداری آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گُل، لوح تقدیر و هدیه از تلاش‌های بانوان شاغل در شهرداری آبسرد تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا