هلال احمر دماوند به تجهیزات امدادی فردی، ارتقاء ناوگان موتوری، آمبولانس، خودروهای امدادی نیاز دارد/ ساخت سلوله‌های امدادی در شهرستان دماوند باید مورد توجه سازمان هلال احمر کشور قرار گیرد

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه هلال احمر دماوند به تجهیزات امدادی فردی، ارتقاء ناوگان موتوری، آمبولانس، خودروهای امدادی نیاز دارد، گفت: ساخت سلوله‌های امدادی در شهرستان دماوند باید مورد توجه سازمان هلال احمر کشور قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: گسترش دامنه وسعت تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم صهیونیستی باعث آگاهی بیشتر مردم دنیا از مظلومیت مظلومین غزه و سبب تقویت آرمان فلسطین شده است.
وی افزود: در آمریکا، هم حزب دموکرات و هم حزب جمهوری‌خواه و احزاب حاکم اروپا از سرکوب اعتراضات دانشجویی حمایت کرده‌اند و این به معنای تشدید شکاف بین دولت‌ها و ملت‌های غربی است.
امام جمعه دماوند گفت: دانشجویان آمریکایی و اروپایی پرچم حمایت از فلسطین را بلند کرده‌اند؛ آنها از چوب و چماق دولت‌ها نمی‌ترسند و انشاالله این موج صهیونیست ستیزی همه قاره‌های جهان را فرا خواهد گرفت.
فتاح دماوندی گفت: استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها می‌ترسد و تلاش می‌کند صدای آزادی‌خواهان را خاموش کند، اما عاقبت حق و حقیقت بر باطل و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد و خانه ظلم ظالمان خراب خواهد شد.
وی تصریح کرد: استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل زمینه سلسله‌ای از استعفاهای دیگر را فراهم کرده است؛ این به معنای خالی کردن پشت نخست وزیر منحوس صهیونیست‌ها است.
امام جمعه دماوند گفت: گمانه‌هایی در مورد احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری به دلیل ارتکاب او و دولتش به جنایت علیه بشریت در غزه وجود دارد که امیدواریم محقق شود.
*از مهمترین عوامل کمک کننده در افزایش جمعیت آسان سازی، تهیه مسکن و کنترل تورم خوراک و پوشاک است
فتاح دماوندی بیان کرد: روز جهانی ماما را گرامی می‌داریم و از خدمات زحمت کشان تخصص مامایی و تولد فرزند تشکر می‌کنم. وی گفت: همه مردم مدیون زحمات متخصصین مامایی هستند؛ هر کس به فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور کمک می‌کند مشمول دعای رهبر انقلاب است.
امام جمعه دماوند گفت: حفظ سلامت مادر و کودک مرهون دلسوزی و تجربه و دانش و صبر ماماهای پرتلاش کشور است.
فتاح دماوندی تصريح کرد: تکثیر نسل و جلوگیری از کاهش جمعیت کشور از مهمترین مسائل ماست که برای فرهنگ سازی درباره آن مسئولیت داریم.
وی افزود: سالمندی عمومی برای کشور تهدید است و جوان ماندن جمعیت قالب کشور برای ما امتیاز و سرمایه بزرگی است.
امام جمعه دماوند بیان کرد: دولت و مجلس برای افزایش جمعیت کشور باید تسهیلات لازم برای ازدواج آسان و فرزندآوری را فراهم کنند.
فتاح دماوندی گفت: از مهمترین عوامل کمک کننده در افزایش جمعیت آسان سازی، تهیه مسکن و کنترل تورم خوراک و پوشاک است.
وی افزود: تشویق و پشتیبانی از زوج‌های جوان برای فرزندآوری بیشتر دارای اجر معنوی و ثواب الهی است‌.
امام جمعه دماوند گفت: ۱۸ اردیبهشت‌ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی می‌داریم و از کارکنان و خدمتگزاران هلال احمر شهرستان دماوند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
فتاح دماوندی گفت: امدادگران هلال احمر در هنگام بروز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه به کمک مردم می‌آیند و فداکارانه و دلسوزانه وظیفه خود را ادا می‌کنند.
وی تصریح کرد: توسعه خانه‌های هلال در شهرها و روستاهای کشور و آموزش عمومی مردم برای پیشگیری از خطرات حوادث از ضروریات حفظ جان مردم است.
امام جمعه دماوند بیان کرد: هلال احمر دماوند به تجهیزات امدادی فردی، ارتقاء ناوگان موتوری، آمبولانس، خودروهای امدادی نیاز دارد که از دولت محترم توقع مساعدت ویژه داریم.
فتاح دماوندی گفت: تکمیل پایگاه‌‌های اقماری هلال احمر در دماوند و ساخت سلوله‌های امدادی در این شهرستان باید مورد توجه سازمان هلال احمر کشور قرار گیرد.
وی گفت: شهرستان دماوند با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و برفگیر و زلزله خیز و وجود راه‌های مواصلاتی مهم کشور در این منطقه نیاز به تجهیز بیشتر امکانات هلال احمر و امدادی دارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا