هشدار رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در خصوص کلاهبرداری با آگهی جعلی فروش لاستیک خودرو دولتی

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در خصوص کلاهبرداری با آگهی جعلی فروش لاستیک خودرو دولتی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سرهنگ حمیدرضا سلطان آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه احدی از شهروندان با طرح شکایت مبنی بر اینکه با مشاهده آگهی دیوار با موضوع فروش فوری و محدود لاستیک دولتی اقدام به واریز بیعانه نموده که فروشنده دیگر پاسخگو نبود، لذا موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: طی انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران گفت: متهم پس از مواجهه با مستندات جمع‌آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اعتراف و در اظهارات خود گفت ابتدا با تبلیغات گسترده و درج تصاویر یک فروشگاه لاستیک فروشی جعلی، با ترفند تعداد محدود لاستیک خودرو و ارسال برای افرادی که زودتر بیعانه واریز کنند موفق به ترغیب شهروندان به پرداخت بیعانه شده، و در ادامه شماره خریدار را مسدود و پاسخگو نبودم.

سلطان آبادی تاکید کرد: شهروندان به جهت تهیه اقلام مورد نظر خود ازطریق فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده اقدام کنند و در خریدهایی که از فضای مجازی دارند قبل از رویت کالا به هیچ عنوان اقدام به واریز بیعانه نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا