شهردار دماوند خبر داد؛

فعالیت 4 هتل مجوزدار در سطح شهر دماوند/ هتل شهرک آویشن دماوند از منحصر به فردترین هتل‌ها در کل ایران است

شهردار دماوند از فعالیت چهار هتل مجوزدار در محدوده شهری خبر داد و گفت: هتل آویشن از منحصر به فردترین هتل‌ها در کل ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری نیز در اولین نشست هماهنگی امور شهری و روستایی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: در خصوص موضوع سرمایه‌گذاری اولین گام برنامه‌ریزی است، هر شهری قابلیت خود را دارد و نمی‌توان گفت که همه شهرداری‌ها به یک فعالیت مشترک بپردازند .

وی افزود: هم‌اکنون چهار هتل در شهر دماوند جواز دارد و به غیر از مجموعه اسکان دماوند، چهار مجموعه با کارکرد ویژه خود فعالیت می‌کند که می‌توان گفت، هتل آویشن جزو منحصر به فردترین هتل‌ها در کل ایران است.

شهردار دماوند گفت: افراد سرمایه‌گذار در جایی قدم می‌گذارند که به نفع آنها باشد، بنابراین باید برنامه کاملی از شهرها تهیه شود و آنها را در کنار هم قرار دهیم تا برنامه جامعی تهیه کنیم.

صفری تصریح کرد: در شهر دماوند سرمایه‌های خرد به سرمایه‌ای چون پمپ‌بنزین تبدیل شد و ما در حال ثبت شرکت توسعه در دماوند هستیم؛ در واقع سرمایه‌های خرد شهرها باید با هم تجمیع شود به عنوان شرکت توسعه شهرستان کنار هم گذاشته شود با این اتفاق دیگر نیاز نیست به دنبال سرمایه‌گذار باشیم.

وی در خصوص موضوع بازیافت خاطرنشان کرد: اساس‌نامه‌ای در این خصوص وجود داشت که در دوره‌های قبل حدود سه‌سال معطل مانده بود و خوشبختانه ما توانستیم پس از نشست‌های مختلف افراد را متقاعد به این موضوع کنیم.

شهردار دماوند ادامه داد: در ابتدا قرار بود که بحث بازیافت تنها در حوزه شهرستان دماوند باشد اما به شرق استان تهران تسری یافت و اکنون به عنوان محل دفن شرق استان تهران به شمار می‌رود.

صفری بیان کرد: در نشستی که برگزار شد مصوب گردید که بحث پسماند باید بعضی ارتباطات در استان تهران نیز داشته باشد و از این رو لازم است که فرمانداران نیز حضور داشته باشند که بحمدالله کارهای بسیار خوبی در این خصوص انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا