نیروی انتظامی طبق قانون با هنجارشکنانِ بی‌حجابی برخورد کند/ آموزش و پرورش باید درباره حجاب و پوشش، دانش‌آموزان را آگاه سازد

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه نیروی انتظامی طبق قانون با هنجارشکنانِ بی‌حجابی برخورد کند، گفت: آموزش و پرورش باید درباره حجاب و پوشش، دانش‌آموزان را آگاه سازد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: امروز، تفکر ضد اسلامی از مغزهای پلیدِ سردمدارانِ آمریکا و غرب تراوش می‌کند؛ آنها با هر حکومت ضد استکباری مخالفند.

وی افزود: دشمنان اسلام سعی می‌کنند ما را از درون تهی کنند؛ عقاید ما را سست کنند تا بتوانند بر ما غلبه پیدا کنند و کشورهای اسلامی را چپاول کنند.

امام جمعه دماوند گفت: نفوذ دشمن از راه رسانه‌ها و ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ترویج بی بند و باری و رها بودن از احکام شرعی و عقلی، مقدمه بی‌توجهی مردم به سرنوشت و صلاح کشور را فراهم می‌کند.

فتاح دماوندی بیان کرد: چالش تحمیلی بی‌حجابی به دنبال براندازی فرهنگی و عقیدتی جامعه ایرانی است که در ادامه آن خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند.

وی گفت: اگر زنان جامعه ایران حدودِ پوشش را رعایت نکنند، به تدریج حریم و احترام خود و خانواده‌ها می‌شکند و دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

امام جمعه دماوند بیان کرد: تذکر مجدد رهبر معظم انقلاب بر لزوم حفظ حجاب و عفاف، وظیفه همه را در امر به معروف و نهی از منکر و توجه به سرنوشت جامعه، سنگین‌تر کرده است.

فتاح دماوندی بیان کرد: آموزش و پرورش باید درباره چرایی حجاب و پوشش و فایده‌های داشتن حجاب و ضررهای نداشتن آن، با دانش‌آموزان گفتگو کند و آنها را آگاه سازد.

وی عنوان کرد: فطرت پاک دختران و بانوان محترم این کشور، آماده پذیرش حقایق نورانی اسلام است؛ باید درباره فلسفه عفاف بیشتر صحبت شود.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: از نیروی محترم و پرتلاش انتظامی توقع داریم طبق قانون با هنجارشکنانِ سازمان یافته برخورد و ناآگاهان را از رفتار غیرقانونی بی‌حجابی آگاه و همگان را به رعایت قانون وادار کند.

فتاح دماوندی ادامه داد: با نگاهی به اوضاع غزه در فلسطین در می‌یابیم با گذشت ۶ ماه از تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به این سرزمین، هنوز رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست پیدا نکرده است.

وی تصریح ‌کرد: نیروی زمینیِ اسرائیل در غزه شکست خورده و اخیراً مفتضحانه از خان یونس خارج شده است؛ حملات راکتی از غزه به سمت اسرائیل گسترده‌تر شده است‌؛ حملات روزمره حزب الله بیشتر شده است؛ محاصره دریایی از سوی یمنی‌ها قوی‌تر شده و حملات حشد الشعبی عراق به بنادر و اهداف صهیونیستی افزایش داشته است.

امام جمعه دماوند گفت: دولت جعلی اسرائیل در یک تله راهبردی گرفتار است. راه پس و پیش ندارد و گام به گام به مرگ خود نزدیک می شود.

فتاح دماوندی تصریح کرد: صهیونیست‌ها این شب‌ها کابوس می‌بینند؛ کابوس حمله ایران به اسرائیل در ازای حمله آنها به کنسولگری ایران در سوریه به واقعیت تبدیل خواهد شد؛ زدی ضربتی ضربتی نوش کن!

وی گفت: اگر صهیونیست‌ها پس از حمله تنبیهیِ ایران به اسرائیل غلط اضافی بکنند، سرنوشت خود را به دست خود به نابودی و سیاهی می‌کشانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا