نگرانی جدی به لحاظ عفاف و حجاب در شهرستان دماوند نداریم/ از همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح عفاف و حجاب در دماوند استفاده شود/ نمی‌توان انتظار داشت موضوع حجاب را صرفاً گردن حوزه انتظامی و قضایی انداخت

رئیس دادگستری شهرستان دماوند با بیان اینکه نگرانی جدی به لحاظ عفاف و حجاب در شهرستان دماوند نداریم، گفت: از همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح عفاف و حجاب در دماوند استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محمد صادق رفیعی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: ادارات در راستای تحقق بخشیدن شعار سال می‌توانند نقش ایفا کرده و هر کدام از ادارات متولی باید گزارش‌های اقدامات خود را بروز ارائه کنند و مطمئناً مسأله اقتصاد با کمک شما و مردم برطرف شود.

وی افزود: زمانی قرار داریم که یکی از عیب‌هایی که دشمن شناسایی کرده، عفاف و حجاب است.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند ادامه داد: قانونی در شرف تصویب است و به زودی اجرایی می‌شود و تا قبل از آن باید با قوانین موجود مسیر را ادامه می‌دهیم.

رفیعی گفت: نمی‌توان انتظار داشت که حجاب را صرفا گردن انتظامی و حوزه قضایی انداخت.

وی تصریح کرد: در شهرستان دماوند به جهت بعد فرهنگی و اجتماعی خیلی نگرانی نداریم؛ البته شاید اتفاقات توسط مسافران و گردشگران صورت پذیرد.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند عنوان کرد: انتظار داریم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود و با قانون موجود دستگاه قضایی تکلیف دارد با افرادی که قانون را در همه زمینه رعایت نکنند، برخورد کند.

رفیعی ادامه داد: تعامل با مجموعه فراجا و سپاه بیش از گذشته خواهد بود و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا