در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

عدم قانع شدن نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص واگذاری امامزاده هاشم دماوند و الحاق آن به شهرستان آمل/ این موضوع به صحن علنی ارجاع داده شد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح ۶ سئوال از سوی ۵ نماینده در نشست امروز کمیسیون فرهنگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: هیچ یک از نمایندگان سئوال‌کننده از پاسخ صالحی قانع نشدند و سوالات به صحن علنی ارجاع شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امرو کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون به طرح سوالات نمایندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داشت.

وی افزود: قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه درباره درباره چرایی دستور معاون پارلمانی وزیر ارشاد به واگذاری اداره امور بقعه امامزاده هاشم شهرستان دماوند و الحاق آن به شهرستان آمل در استان مازندران که موجب بر هم زدن شرایط منطقه و ایجاد التهاب شده است، دو سئوال را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح کرد که نماینده سئوال‌کننده از توضیحات عباس صالحی قانع نشد و عنوان کرد که به این شرط قانع خواهد شد که انتقال حاکمیت امامزاده هاشم از دماوند به آمل لغو شود.

پژمانفر بیان کرد: نماینده سئوال‌کننده بعدی بنده بودم که در خصوص علت پرداخت یارانه تبعیض‌آمیز به روزنامه‌ها سئوال پرسیدم که پاسخ‌های وزیر در خصوص این سئوال نیز قانع کننده نبود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال بعدی از نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه طرح شد که در خصوص علت توزیع روزنامه همشهری متعلق به شهرداری تهران در سراسر کشور بود که قاضی‌پور نیز از پاسخ وزیر قانع نشد.

پژمانفر اضافه کرد: علی مطهری نماینده مردم تهران دیگر نماینده سئوال‌کننده بود که این سئوال را تقریبا از تمامی وزرای پیشین نیز طرح کرده است که چرا از عناوین و اصطلاحات غیرفارسی در تابلوها و بنرهای شهری استفاده می‌شود که در نهایت مطهری نیز قانع نشد.

وی خاطرنشان کرد: نماینده سئوال‌کننده بعدی هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک بود که سئوالاتی درباره نابه‌سامانی‌های فرهنگی، مطبوعات و فضای مجازی بود که این نماینده مردم نیز از پاسخ صالحی قانع نشد، که در نهایت بر اساس آیین نامه داخلی مجلس سوالات برای رسیدگی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا