نمایش ۱۵ اثر از هنرمندان دماوندی در سی‌و‌یکمین نمایشگاه قرآن کریم

۱۵ اثر از هنرمندان شهرستان دماوند به سرپرستی استاد نسرین هادی در غرفه هنر نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در پی پذیرفته شدن آثار هنرمندان شهرستان دماوند در سی‌و‌یکمین نمایشگاه قرآن کریم، شب گذشته تعدادی از اعضای این انجمن میهمان غرفه هنر در نمایشگاه قرآن بودند.

در این حضور که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند محقق گردیده بود، مذاکرات و هماهنگی‌هایی با مسئولان هنری حاضر در نمایشگاه به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت هنرهای تجسمی شهرستان دماوند انجام پذیرفت و هماهنگی‌های اولیه برای دیده شدن هر چه بیشتر آثار هنرمندان دماوندی صورت گرفت.

استقبال مخاطبین نمایشگاه قرآن کریم از آثار هنرمندان دماوندی از نکات جالب نمایشگاه بود که در میان آثار اکران شده در نمایشگاه، بسیاری از بازدید کنندگان توجه خاصی به تابلوهای هنرمندان دماوند نشان می‌دادند.

با توضیحاتی که مسئولین نمایشگاه از روند انتخاب آثار ارائه می‌دادند نیز مشخص گردید آثار هنرمندان شهرستان دماوند از سطح و کیفیت هنری بسیار خوبی بهره برده است، چرا که از بین هزار‌ و‌ پانصد درخواست حضور آثار هنری در نمایشگاه، تنها ۹۰ اثر هنری برای نمایش انتخاب گردیدند که پذیرفته شدن هر ۱۵ اثر هنرمندان این شهرستان در کنار آثار اساتید برجسته کشوری حکایت از توانمندی قابل تقدیر هنرمندان این دیار دارد.

در پایان نیز از هنرمندان تجسمی شهرستان دماوند دعوت به‌ عمل آمد تا با بر پایی کارگاه ویژه نقاشی خط در روز پنجشنبه نهم فروردین‌ماه نسبت به ارائه هر چه بیشتر هنرهای تجسمی به مخاطبان نمایشگاه قرآن کریم اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا