نمایش «قلاده برای سگ مرده» از شهرستان دماوند به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران راه یافت

نمایش «قلاده برای سگ مرده» از شهرستان دماوند به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران راه یافت.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مرحله انتخاب آثار نمایشی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور وحید آقاپور، سامان ناصری و پیمان دانشمند در ترکیب هیات انتخاب از اول تا ششم آذرماه در دوازده شهرستان استان تهران برگزار شد.

55 گروه نمایشی از طریق سایت تهران تئاتر و به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند. هیات انتخاب با حضور در شهرستان های استان، تعداد 48 اثر را به صورت حضوری و هفت اثر را در قالب فیلم بازبینی کردند. در خاتمه نیز تعداد دوازده اثر برای مرحله نهایی جشنواره به شرح زیر به دبیرخانه جشنواره معرفی شد.

هیات انتخاب دو اثر نمایشی «قصاص هنگام جنایت» نویسنده و کارگردان جواد رحیمی از ری به دلیل مضمون خاص (قربانیان اسید پاشی) و استفاده از بازیگرانی که خود قربانی این حادثه هستند و نمایش «انتهای پارک» نویسنده علی خودسیانی و کارگردانی زهرا صادقی نژاد از قرچک را به دلیل اهمیت استفاده از تولیدات آموزشی جهت اجرای عمومی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران معرفی می‌کند.

شایان ذکر است شش نمایش در مرحله انتخابی آثار نمایشی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران از شهرستان دماوند حضور داشتند که از میان آنان نمایش قلاده برای سگ مرده نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی رضا همتی از شهرستان دماوند به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران راه یافت.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران 22 الی 26 آذر در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا