افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در دماوند+تصاویر

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در راستای سیاست‌های تنظیم بازار از 16 تا 25 اسفند ماه در بلوار شاهد شهرستان دماوند با حضور مسئولان افتتاح شد.namayeshgah bahreh damavand (1)

رییس اتاف اصناف دماوند در حاشیه این افتتاحیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود از واگذاری 65 غرفه به تولید کنندگان داخلی و افراد بومی با قیمت 500 تا 750 هزار تومان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بهاره 5 غرفه  در اختیار خانواده‌های بی سرپرست قرار گرفت تا با تولیدات داخل منازل خود، بتوانند کسب در آمد کنند.

علیرضا خواجه‌ای در ادامه اظهار داشت: کالاهای موجود در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 20 درصدی به منظور رفاه حال شهروندان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: همچنین نمایشگاه مبلمان و لوستر یافت آباد از 15 اسفندماه در ورزشگاه ولیعصر گیلاوند با قیمت و کیفیت مناسب آغاز بکار کرد.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بازرسان اتاق اصناف از اوایل اسفند تا آخر تعطیلات فروردین بر بازار شب عید در سطح شهرستان دماوند نظارت خواهند داشت و تلفن شماره 124 آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی است.namayeshgah bahreh damavand (9)

خواجه‌ای در ادامه بیان داشت: میوه شب عید امسال برای اولین بار توسط جهاد کشاورزی توزیع خواهد شد و نظارت بر توزیع آن برعهده اتاق اصناف می باشد.

وی تصریح کرد: امسال در راستای سیاست‌های تنظیم بازار شب عید، توزیع مرغ منجمد با قیمت 5700 تا 5800 تومان افزایش یافت و دولت آمادگی دارد تا هر کالایی گران شد جهت کنترل بازار سریع به بازار عرضه کند.

خواجه‌ای برپایی مراکز فروش فوق العاده در سطح شهرستان دماوند را دیگر سیاست در راستای کنترل بازار عنوان کرد و افزود: در این فروشگاه‌ها، کالا با تخفیف 10 الی 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دماوند با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند، کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و بهداشتی، صنایع دستی و تزئینی، میوه و شیرینی، مواد غذایی، گوشت مرغ و ماهی، ترشیجات، آجیل و خشکبار و . . .  را به مردم ارائه می‌کند.

نمایشگاه بهاره از ساعت ۹ صبح تا 22 در بلوار شاهد گیلاوند و نمایشگاه مبلمان و لوسترهای تزئینی از ساعت 15 تا ۱۰ شب پذیرای مردم خواهند بود و در واحدهای فروش ویژه نیز کالاها با ۱۰ درصد زیر قیمت کالا و با تخفیف ویژه به مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا