فرماندار شهرستان دماوند:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دماوند برپا می‌شود/ بهره‌برداری و تعیین تکلیف 46 مصوبه عملیاتی کمیته برنامه‌ریزی دماوند تا پایان دهه فجر/ اخذ مجوز گازرسانی به 15 روستای دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دماوند برپا می‌شود، گفت: 46 مصوبه عملیاتی کمیته برنامه‌ریزی دماوند تا پایان دهه فجر بهره‌برداری و تعیین تکلیف می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان دماوند در سال جلسات فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: باید در پنج شهر دماوند نمایشگاه دهه فجر دایر شود و برگزاری چندین همایش نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: به دستگاه‌ها اعلام شده که برخی از پروژه‌ها حتماً باید در دهه فجر آماده شود، اداره ورزش چهار مورد عمده دارد که حتماً باید آماده شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در حوزه آبفا اعلام رسمی شروع به کار فاضلاب شهری در پنج شهر را شاهد خواهیم بود که احتمالاً با حضور رئیس جمهور یا مسئولان استانی خواهد بود.

صفری گفت: در حوزه بهداشت، اورژانس بیمارستان فاطمه زهرا (س) و بهره‌برداری از ساختمان جدید کلینیکی این بیمارستان باید حتماً به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: همچنین طی مکاتبه با شهرداران و دهیاران مقرر شده که ظرف یک هفته پروژه‌های شهری و روستایی خود را برای افتتاح در دهه فجر به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه تأکید کرد: 46 مصوبه عملیاتی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند باید تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری برسند یا تکلیف مصوبات  شود.

صفری عنوان کرد: طبق زمانبندی درست از 22 بهمن‌ماه تا پایان سال بیش از یک ماه فرصت هست، بنابراین مصوبات همچون در حوزه گردشگری حتماً باید عملیاتی شوند.

وی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با شکوه هرچه تمام گرامی داشته شود و این مهم مراسمی ویژه است که همه باید حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مقطع بسیاری از کارها قرار داده‌ایم تا شاهد شکوفایی شهرستان دماوند باشیم.

صفری با بیان اینکه پروژه‌های مذکور تمام شده هستند و جلسات برای هماهنگی‌های بیشتر با دستگاه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در ایام مبارک دهه فجر پروژه‌ای برای افتتاح در دست داشته باشند و هیچکدام بدون برنامه نیستند، دستگاه‌ها فرصت دارند تا پایان هفته جاری همه برنامه‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

وی گفت: در نشست با فرمانداران مقرر شد تمام اقدامات به ستاد شهرستان دماوند اعلام شود، یکی از موضوعات این است که علما و سازمان تبلیغات اسلامی باید تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را شروع کنند اما این موضوع کمرنگ است و باید تبلیغات از هم‌اکنون شروع شود.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات برای شهرستان دماوند واقعاً حائز اهمیت بوده و ما سال‌ها به دنبالش بودیم که با پیگیری‌های شما به نتیجه رسیده است، این اقدامات جزء دستاوردهاست و باید اعلام شود.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه بیان کرد: در هر شهری می‌توان یک نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برپا کرد و محوریت آن را شهرداران می‌توانند بر عهده بگیرند.

صفری در خصوص یکی از مصوبات نشست مشترک شورای توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در مورد طرح ادامه کمربندی جاده سرهار که اکنون این پروژه نیز در حال احداث است، افزود: این طرح با توجه به چالش‌ها، معرضان و معترضانی که داشت، فعلاً کمربندی غربی سرهار تا دانشگاه پیام نور دماوند انجام می‌شود و توان و هزینه‌های ادامه این پروژه برای اتصال به محور دماوند – فیروزکوه به طرح احیای کمربندی جنوبی دماوند که در دولت قبلی اجرای آن متوقف شد، منتقل شد.

وی گفت: مطالعات این طرح به زودی آغاز خواهد شد و در ردیف ملی قرار می‌گیرد و در صورت محقق شدن این امر دو اقدام برای ترافیک شهرستان انجام دادیم.

این مقام مسئول همچنین در خصوص تقاطع غیر هم سطح مهرآباد خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی در این خصوص انجام شده است و طی هفته آتی با حضور مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تصمیم‌های نهایی اتخاذ خواهد شد.

صفری تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم اخذ مجوز گازرسانی به 15 روستا در سطح شهرستان است که چنین موضوعی در استان تاکنون سابقه نداشته و حفاری و اعلام رسمی این طرح در دهه فجر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا