نمایشگاه خوشنویسی “خط امید” به‌مناسبت هفته بزرگداشت خوشنویسی در دماوند

نمایشگاه خوشنویسی “خط امید” به‌مناسبت هفته بزرگداشت خوشنویسی در شهرستان دماوند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی “خط امید” به‌مناسبت هفته بزرگداشت خوشنویسی در شهرستان دماوند جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان دماوند حضور داشتند.

علیرضا صلاحی، مسئول انجمن خوشنویسان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: امروز نمایشگاه خط امید به پیشنهاد هنردوستان دماوند دایر شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی یک سال ونیم گذشته و محدودیت‌ها اکثر فعالیت‌های هنری و ورزشی و… دچار رکود شده بود اما امید است با پایان این اپیدمی و بازگشت جامعه به شرایط عادی شاهد رونق اینگونه فعالیت‌ها باشیم و روز به روز پویایی به جوامع از جمله جوامع هنری بازگردد.

مسئول انجمن خوشنویسان شهرستان دماوند بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه نیز آغاز این پویایی در بین هنرمندان بود لذا از هنرمندان درخواست کردیم آثار خود را در نمایشگاه ارائه کنند تا این نمایشگاه آغازی برای فعالیت‌های جدید و آغاز فعالیت‌های پویای سال‌های گذشته در انجمن خوشنویسان باشد چرا که طی این دو سال هنر دچار رکود شده است.

صلاحی ادامه داد: در این نمایشگاه خوشنویسی 28  اثر به نمایش گذاشته شده است که اغلب از خوشنویسان دماوندی یا ساکن دماوند با دوره های ممتاز به بالا است.

وی تصریح کرد: 10 خوشنویس در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید عموم قرار دادند؛ شهروندان جهت بازدید از نمایشگاه ۲۶ لغایت ۲۹ مهرماه به گالری فرهنگسرای کوثر شهر دماوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا