امام جمعه موقت دماوند:

نظارت جدی و عملکرد کارشناسان و قضات در قوه قضاییه بسیار اهمیت دارد

امام جمعه موقت دماوند گفت: نظارت جدی و عملکرد کارشناسان و قضات در قوه قضاییه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین میثم کریمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند اظهار داشت: شهید بهشتی به شدت وابسته تقوا، عالم و غیره بود و ضمن شجاعت در کار اهل خدمت بود.

وی افزود: هفته قوه قضائیه را تبریک می گویم و از دستگاه قضایی انتظار می رود اهداف شهید بهشتی را پیش گرفته و عدالت و انصاف را در خدمتگذاری به مردم سرلوحه خود قرار دهند.

امام جمعه موقت دماوند بیان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نکات ارزنده ای را در خصوص دستگاه قضا فرمودند و توسعه کردند تا از انحراف در قضا جلوگیری و عدالت و عدالت خواهی را فراموش نکنند.

کریمانی گفت: نگرانی مردم امروز این است که در مورد قوه قضائیه عدالت به درستی جریان ندارد و رسیدگی به شکایت‌ها زمان بر است‌‌.

وی تصريح کرد: نظارت جدی و عملکرد کارشناسان و قضات بسیار اهمیت دارد، زیرا که احتمال انحراف و خارج شدن از مسیر بی تقوایی وجود دارد.

امام جمعه موقت دماوند گفت: در هفته آتی، روز جهانی مواد مخدر است و مصرف مواد مخدر از جمله بزرگترین تهدیدات اجتماعی در کشور و شهرستان است.

کریمانی عنوان کرد: وابستگی به مواد مخدر، بر هم زننده سلامت روانی و اجتماعی افراد است و کارکرد اجتماعی و خانوادگی آن فرد در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

وی گفت: اعتیاد یکی از مهم ترین عامل بر هم زدن نظم خانواده و طلاق ها است و بهترین راه مبارزه با این شکل آسیب جدی، آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا