فرماندار شهرستان دماوند در آیین تکریم و معارفه سرپرست بخشداری رودهن مطرح کرد؛

نظارت بر عملکرد ادارات بخش رودهن به صورت مداوم انجام گردد/ مدیران برای رفع مطالبات مردم باید در بین آن ها باشند/ ایجاد پایگاه ثابت هلال احمر در بخش رودهن با تأمین مکان از سوی شهرداری راه‌اندازی می‌شود

‍ فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه نظارت بر عملکرد ادارات بخش رودهن به صورت مداوم انجام گردد، گفت: مدیران برای رفع مطالبات مردم باید در بین آن ها باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهر خانی در آئین تودیع و معارفه بخشدار رودهن ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات به حق مردم گفت: یکی از افتخارات هر مسئولی، مردمی بودن آن است و انتظار ما از مدیران ادارات شهرستان این است که فاصله خود را با مردم کم کنند و در میان آنها باشند و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

وی با اشاره به این که بخشدار جدید رودهن از نیروهای انقلابی است و با بخش رودهن نیز آشنا است، گفت: در دولت مردمی سیزدهم، مدیران می بایست میز خود را رها کنند و برای مطالبات مردم، بین آن ها حضور داشته باشند و امیدوارم بخشدار جدید رودهن نیز با روحیه انقلابی و کار جهادی همانند دیگر مسؤولان دولت سیزدهم، به صورت شبانه روز در خدمت مردم باشد و مطالبات به حق مردم را پیگیری و جهت رفع مشکلات تلاش کند.

وی گفت: بخشدار جدید رودهن نظارت بر مدیران بخش را در اولویت کاری خود قرار دهد و نظارت بر عملکرد ادارات سطح بخش به صورت مداوم انجام شود.

*مشکلات مردم بخش رودهن اولویت بندی شود/ بدون وحدت و همدلی هیچ پیشرفت حاصل نخواهد شد

طاهر خانی با اشاره به این که، مشکلات مردم بخش رودهن اولویت بندی شود بیان کرد: هر اقدامی که جهت رفع مشکلات مردم انجام می شود باید به آن ها گزارش داده شود تا مردم بدانند، مسؤولان از آن ها جدا نیستند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: بدون وحدت و همدلی هیچ پیشرفت حاصل نخواهد شد و برای برای رفع مطالبات به حق مردم می بایست، تلاش مضاعف داشت.

رضا طاهرخانی با اشاره به این که دماوند اولین شهرستان در کشور است که در مصلی های نماز جمعه، میز خدمت را به صورت دائم برپا کرده است، خاطر نشان کرد: بر پایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه، جزو اولویت‌های کاری فرمانداری بود و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، مقرر شد این میز خدمت در تمامی مساجد برپا تا مردم به طور مستقیم مشکلات خود را به مسؤولان ارائه دهند.

وی با اشاره به این که نظارت جدی بر کار مدیران و بازدید های سرزده از دستگاه های اجرایی جزو وظایف بخشدار است، افزود: در بخش رودهن، در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی که سالها بر زمین مانده بود، انجام شده است که می توان به راه اندازی شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه مسکن مهر مهرآباد، افزایش فضاهای آموزشی و ورزشی در بخش رودهن اشاره کرد.

طاهرخانی اضافه کرد: با هماهنگی که با نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران داشتیم مقرر شد زمینی جهت ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد و از ۶ ماه آینده، فاز اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در رودهن آغاز شود.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: یکی دیگر از مطالبات به حق مردم رودهن، ایجاد پایگاه ثابت هلال احمر بود که با هماهنگی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، مجوز آن صادر و مقرر شد به محض دریافت ساختمان که از طریق شهرداری رودهن تأمین خواهد شد، هلال احمر در بخش رودهن راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا