نصب تابلوی امور عام‌المنفعه و فنس‌کشی در ورودی روستای آیینه‌ورزان دماوند با هدف جلوگیری از تصرف غیرقانونی؛ نه زمین‌خواری

رئیس شورای اسلامی روستای آیینه‌ورزان گفت: نصب تابلوی امور عام‌المنفعه و فنس‌کشی در ورودی روستای آیینه‌ورزان با هدف جلوگیری از تصرف غیرقانونی بوده است.

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: زمین ورودی روستای آیینه‌ورزان تحت مالکیت شورا و دهیاری بوده است؛ منتهی به علت اینکه این زمین تابلو و فنس نداشته است عده‌ای سودجو با قولنامه‌ چندین بار این زمین را به اشخاص متفرقه فروخته‌اند.

وی افزود: افرادی که این ملک مذکور را خریداری کرده‌ بودند بارها جهت تصرف و فنس‌کشی به دهیاری و شورا مراجعه می‌کردند.

رئیس شورای اسلامی روستای آیینه‌ورزان گفت: دهیاری و شورای اسلامی جهت اینکه از این تصرفات غیرقانونی جلوگیری شود، اقدام به فنس‌کشی این اراضی نمود.

حسینی گفت: این اراضی داخل در حریم روستا بوده و دهیاری به جهت جلوگیری از تصرفات غیرمجاز و خرید و فروش غیرقانونی اقدام به فنس کشی و نصب تابلوی امور عام‌المنفعه بنام دهیاری کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به جمع‌آوری فنس توسط اداره منابع طبیعی شهرستان دماوند بدون اخطار قبلی و اعلام خبر زمین‌خواری در رسانه‌ها بهتر بود، این نهاد طی هماهنگی بین ادارات، تضییع حقوق بیت‌المال و اموال عمومی روستا جلوگیری به‌عمل می‌آورد و مسالمت‌آمیز در رفع مشکل اقدام می‌‌کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا