نشست هم‌اندیشی اتاق اصناف و نیروی انتظامی شهرستان دماوند به‌مناسبت هفته فراجا/ تقدیر اتاق اصناف شهرستان دماوند از سبزپوشان امنیت

طی نشست هم‌اندیشی اتاق اصناف و نیروی انتظامی شهرستان دماوند به‌مناسبت هفته فراجا از سبزپوشان امنیت تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه ۱۷ مهرماه به مناسبت هفته فراجا، نشست هم‌اندیشی و صمیمانه اتاق اصناف با نیروی انتظامی شهرستان دماوند در محل ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ پورنجفی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ نادری رئیس پلیس امنیت شهرستان دماوند، آرش آقاجان احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند، روح‌الله امان رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند، سروان فردین محمودی رئیس پليس نظارت‌بر اماکن عمومی شهرستان دماوند به همراه هیات رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی حضور داشتند.

در این نشست هم‌اندیشی از همکاری ویژه نیروی انتظامی شهرستان دماوند با اصناف این شهرستان در راستای برقرار نظم و امنیت نهایت تشکر و قدردانی گردید.

*اتاق اصناف شهرستان دماوند تعامل همکاری لازم را با نیروی انتظامی خواهد داشت

روح‌الله امان رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند در این نشست هم‌اندیشی ضمن عرض تبریک به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ما سرباز نظام هستیم و در هر جا که تعامل و ارتباطی بین واحدهای صنفی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی باشد همکاری لازم را با نیروی انتظامی خواهیم داشت.

وی افزود: نیروهای انتظامی حداقل در این چند روز از اغتشاشات در ایجاد امنیت خوش درخشیدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و بیانگر قدرت نظام همچنین مظهر ایجاد نظم در بستر آرامش و امنیت می‌باشد.

امان عنوان کرد: امید است بتوانیم پاسخگوی اعتماد مردم و مسئولان نیروی انتظامی باشیم و تا جای ممکن پای کار و همکاری با نیروی انتظامی هستیم.

لازم به ذکر است در پایان این نشست هم‌اندیشی با اهدای لوح تقدیر از طرف اتاق اصناف شهرستان دماوند از سبزپوشان نیرو انتظامی و ۱۳ نفر از کسبه نمونه تجلیل صورت گرفت.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا