نشست مسئولان نظارتی با منتخبین شوراهای اسلامی شهرهای دماوند، آبسرد و کیلان/ اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی مصوبات، طرح‌ها و قراردادهای پیمانکاری و مالی در دستور کار شوراها باشد

در نشست مسئولان نظارتی با منتخبین شوراهای اسلامی شهرهای دماوند، آبسرد و کیلان نسبت به اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی مصوبات، طرح‌ها و قراردادهای پیمانکاری و مالی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبري تارود دماوند، نشست جداگانه نماینده دماوند و فیروزکوه مجلس شورای اسلامی، دادستان دماوند، معاون دادستان و دستگاه‌های نظارتی با منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای دماوند، آبسرد و کیلان برگزار شد.

در این نشست پیرامون شفاف‌سازی در بحث قراداد، مصوبات، انجام مناقصه و مزایده‌‌ها در یک پایگاه اطلاع‌رسانی جهت اطلاع عموم، ایجاد کمربند سبز در محدوده شهرها جهت حفظ منابع طبیعی، خدمات‌رسانی به شهروندان دور از مسائل سیاسی و انتخابات شهردار کارآمد نیز تاکید شد.

محوریت قانون به عنوان بالاترین مصلحت در انجام وظایف محوله، تدوین طرح‌های جامع و اولویت.بندی امور با نگاه به دغدغه‌های مردم و سرعت بخشیدن به توسعه شهری با تکیه بر ایجاد و گسترش درآمدهای پایدار و بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصین و شفافیت اقدامات شورا و شهرداری با انتشار کلیه مصوبات و طرح‌ها و قراردادهای پیمانکاری و مالی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا