با حضور مدیر کل امور مالیاتی شرق استان تهران انجام شد؛

نشست توجيهي آموزشی امور مالیاتی با مجمع امور صنفی و اعضای اتحادیه کافی‌نت‌داران شهرستان دماوند

روز سه‌شنبه نشست توجيهي آموزشی امور مالیاتی با مجمع امور صنفی و اعضای اتحادیه کافی‌نت‌داران شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این نشست احمدرضا کرکه آبادی مدیر کل امور مالیاتی شرق استان تهران، موسوی رئیس اداره مالیات شهرستان دماوند، دهقان حسینی رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند، صلاحی نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند و کارشناسان امور مالیاتی حضور داشتند.

کرکه آبادی در خصوص حضور اعضای اتحادیه کافی نت داران در جلسه گفت: حضور اعضای اتحادیه کافی نت داران به علت فرم تبصره 100 است تا بتوانند نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی برای تنظیم و ثبت تبصره 100 را برآورده کنند.

وی افزود: شرایط تبصره 100 امسال طی دستورالعملی به ابلاغ عمومی و تمامی مجامع اتحادیه‌ها و صنوف رسید.

مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران درادامه خواستار شد: لطفا مودیان مالیاتی با دقت کامل و کافی و با استفاده از دستورالعمل‌ها و برنامه‌های سازمان امور مالیاتی که ارایه و صادر کرده نسبت به تکمیل و تسلیم فرم تبصره 100 تا 31 خرداد اقدام کنند.

*اجرای قانون سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی اقدام جدی جهت برخورد با فرار مالیاتی پزشکان و مالیات کارت به کارت‌ها

کرکه آبادی در خصوص فرار مالیاتی پزشکان و مالیات کارت به کارت ها در پایان گفت: با توجه به تصویب و اجرای قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی که همه فعالین اقتصادی را مشمول می کند، افراد وظیفه دارند کلیه اطلاعات مربوطه را در سامانه پایانه فروشگاهی ثبت کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مزیت های این سامانه پایانه فروشگاهی این است که خریدار و فروشنده باید تاییدیه اطلاعات معاملات را ثبت و ضبط کنند. بنابر این سازمان امور مالیاتی به این سمت رفته که فرار مالیاتی را به حداقل برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا