نشست بررسی واگذاری زمین با هدف ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن

نشست مشترک مدیرکل درمان تامین اجتماعی با مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این نشست صبح روز سه‌شنبه با حضور سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند و پناهی‌زاده، مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد.

در این نشست با حضور شهرداران دو شهر دماوند و رودهن، رئیس شورای اسلامی شهر دماوند و اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر دماوند، موضوع واگذاری زمین با هدف ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در دو شهر دماوند و رودهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌.

*احداث ۲ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دماوند و رودهن

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این نشست اظهار داشت: احداث ۲ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان دماوند از اتفاقات خوبی است که در ماه‌های آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: تا پایان ماه جاری، زمین مربوط به این پروژه در بخش رودهن به تامین اجتماعی تحویل خواهد شد و پس از بررسی کارشناسی، محل احداث درمانگاه در شهر دماوند مشخص و در کوتاهترین زمان احداث آن آغاز می شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: ایجاد این درمانگاه‌ها ضمن توجه به کاهش هزینه‌ های درمانی می‌تواند سرعت بیشتری به خدمات‌دهی نیازهای مردم شریف شهرستان دماوند ببخشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا