نشست بررسی ساماندهی اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان دماوند/ از رویکردهای اتاق اصناف ایجاد فرهنگ انصاف و اخذ سود قانونی است

اولین نشست روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان دماوند با هیات رئیسه جدید امروز سه‌شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ در محل اتاق اصناف این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق اتاق اصناف شهرستان دماوند، موضوع ساماندهی اصناف و اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

حسن هاشمی، رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند اظهار داشت: از اصناف محترم خواستاریم در قیمت اجناس سود قانونی را رعایت و با درج برچسب قیمت، خدمات و داشتن فاکتور خرید و فروش در واحد صنفی اعتماد شهروندان را جلب نموده تا گامی در جهت یکسان‌سازی قیمت اجناس و خدمات برداشته باشیم.

وی افزود: رویکرد اتاق اصناف تعامل با اصناف و اتحادیه‌های صنفی در پیشبرد اهداف صنوف و کارکردهای اقتصادی و اجتماعی آن می‌باشد.

رئیس اتاق اصناف دماوند گفت: از رویکردهای اتاق اصناف ایجاد فرهنگ انصاف و اخذ سود قانونی توسط کسبه محترم و اعتماد عمومی شهروندان به کسبه می‌باشد.

هاشمی با تاکید براینکه کلیه واحدهای صنفی شئونات اخلاقی و اسلامی را رعایت نمایند، عنوان کرد: واحدهای صنفی در صورت نداشتن پروانه کسب قانونی لازم است در اسرع وقت به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کرده تا حتی الامکان واحد صنفی توسط پلیس اماکن اخطار دریافت نکرده و پلمب نشوند.

وی تصریح کرد: از رویکردهای دیگر اتاق اصناف تشویق واحدهای صنفی که قوانین نظام صنفی را رعایت نموده و در اعتماد شهروندان کوشا بوده می‌باشد.

انتهای پبام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا