شب گذشته رخ داد؛

نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهر رودهن موجب مصدومیت شدید یک شهروند شد/ ۲ نفر تاکنون دستگیر شدند + فیلم

شب گذشته نزاع و درگیری با  سلاح سرد در شهر رودهن موجب مصدومیت شدید یک شهروند شد و تاکنون دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود، بنابر اعلام جمعی از شهروندان و ارسال تصاویر دوربین مداربسته، شب گذشته درگیری و نزاع با سلاح سرد در بین چند نفر، موجب مصدومیت شدید صاحب فروشگاه لباس در بلوار شهید مطهری رودهن شد.

طبق اظهار یکی از شهروندان، مورخ ۲۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ همسر و دخترم جهت خرید ازمنزل در بلوار شهید مطهری به سمت مغازه رفته که یک خودروی سواری مشکی با دو سرنشین مرد به زور و اجبار ایجاد مزاحمت نموده و قصد داشتن که به زور همسر و دختر بنده را سوار ماشین نمایند و همسر و دخترم از ترس به مغازه جنب فروشگاه آلدی مراجعه نموده‌اند و از آقای کاسب تقاضای کمک نموده‌اند.

آقای کاسب جوانمرد به بیرون ازمغازه آمده و به ایشان تذکر داده چرا مزاحم ناموس مردم می‌شوید که با چاقو و قمه به ایشان حمله نموده و مورد ضرب شتم قرار داده و شیشه‌های مغازه و ویترین مغازه را به طور ناجوانمردانه‌ای شکسته‌اند.

با توجه به موضوع پیش آمده و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان و همچنین پیشگیری و جلوگیری از این گونه موارد در سطح منطقه که متأسفانه اکثرا توسط افراد رهگذر و یا غیر ساکن در رودهن صورت می گیرد.

خواهشمند است مقامات قضایی، امنیتی و انتظامی سطح بخش رودهن پیگیری‌های لازم را در جهت مجازات این هنجارشکنان که موجب برهم زدن نظم عمومی و اجتماعی می شوند داشته باشند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا