مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

نرخ بیکاری در دماوند 8 درصد است/ شرکت تکاپ اتصال در ناحیه صنعتی آیینه ورزان دماوند از عملکرد خوبی برخوردار است/ وضعیت ساماندهی اتباع بیگانه در دماوند با طرح آمایش اجرایی می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان دماوند 8 درصد است، گفت: شرکت تکاپ اتصال در ناحیه صنعتی آیینه ورزان دماوند از عملکرد خوبی برخوردار می‌باشد.

پروانه رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند ضمن اشاره به نشستی با مسئولان شهرستان دماوند در بازدید از شرکت تکاپ اتصال و مجموعه ورزشی کارگران اظهار کرد: اشتغالزایی در سطح شهرستان دماوند بسیار خوب بوده و نرخ بیکاری آن 8 درصد است که چندان زیاد نیست که با هماهنگی و تعامل با فرماندار، نماینده مجلس و مسئولان استانی می‌توان برخی مشکلات را حل و فصل کرد.

وی افزود: در این راستا مقرر شد به مشکلات حوزه ورزش، تعاونی‌ها و اشتغال بیشتر توجه و تمرکز شود و این حوزه‌ها فعال‌تر شوند.

*نرخ بیکاری استان تهران 11 درصد است/ شرکت تکاپ اتصال در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان دماوند از عملکرد خوبی برخوردار است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: نرخ بیکاری در سطح استان تهران طبق آمار استانی 11 درصد اعلام شده است، تسهیلات پرداخت شدهبیشتر در زمینه مشاغل خانگی بوده است اما پرونده‌های بسیاری در زمینه تسهیلات دیگر در بانک‌ها موجود است.

رضایی در خصوص بازدید از واحد تولیدی شرکت تکاپ اتصال در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان دماوند گفت: عملکرد کارفرمای این واحد صنعتی در موضوعات صنعتی و اقدامات انجام شده و تعامل با کارگران رضایت بخش بود.

*وضعیت ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان دماوند با طرح آمایش اجرایی می‌شود

وی افزود: هرچه عملکرد و تعامل کارفرمایان رضایت بخش تر باشد شاهد رشد و توسعه آن واحد صنعتی و رشد در دیگر زمینه‌ها خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در پایان تاکید کرد: اتباع بیگانه در برخی مناطق شهرستان دماوند جمعیت بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند، تدابیر و تصمیماتی در این زمینه گرفته شده است که اگر آمایش صورت گیرد وضعیت آنها ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا