نخبگان باید دغدغه درد اجتماع را داشته باشد/ ما مسئولان باید قدر نخبگان را بدانیم

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخبگان باید دغدغه درد اجتماع را داشته باشد، گفت: ما مسئولان باید قدر نخبگان را بدانیم.
به گزارش پایگاه خبری تارود، شاهرخ رامین در چهارمین گردهمایی خانه نخبگان شهرستان دماوند اظهار کرد: نسل بشر وقتی به دنیا می‌آید اگر قدر ندانیم نمی توانیم جایگزین کنیم.
وی افزود: می‌بایست فضايي را ایجاد کنیم که ایران را خانه خود بدانند و غیرت و تعلق نسبت به خاک خود داشته باشند.
نماینده منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اول و آخر ما هستیم که باید کشور را بسازیم و به آن افتخار کنیم. باید قدردان نخبگان باشیم.
رامین گفت: روزی اگر حرف از دفاع از مرز و بوم می‌شود، پای کار خواهیم بود.
وی گفت: نخبگی امتیازی خلق نمی‌کند برای شخص نخبه بلکه وظیفه خلق می‌کند پس نخبگان مدیون این آب و خاک است و این وظیفه خلق می‌کند.
نماینده منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان باید دغدغه درد اجتماع را نیز داشته باشد و صبور باشند و از مسیر اصلی فاصله نگیرد و اگر فکر می‌کنید کسانی از بیرون به ما منابع دهند در اشتباه هستید و باید خودمان تلاش کنیم.
رامین ادامه داد: نخبگان از شکست خوردن نترسند و باید پای یک پروژه وقت صرف کنند و مسئولان نیز باید قدر نخبگان را بدانیم و نخبگان نیز همواره ایستادگی کنند و خسته نشوند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا