معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند:

نحوه مدیریت ادارات دماوند باید به دور از گرایشات سیاسی و غرض ورزی‌ها باشد/ مدیران مکلف و موظف به پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم هستند/ مطالبات مردم باید در ادارات دولتی رسیدگی شود

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه نحوه مدیریت ادارات  باید به دور از گرایشات سیاسی و غرض ورزی‌ها باشد، گفت: مدیران مکلف و موظف به پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در نشست کارگروه حقوق شهروندی شهرستان دماوند با حضور جمعی مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: یکی از حقوق شهروندی، برخورداری شهروندان از حق اداره شایسته است، مدیریت باید براساس کارآمدی و شفافیت و به دور از گرایشات سیاسی و غرض ورزی‌ها باشد.

وی افزود: حد و حدود در هر دستگاهی براساس قانون مشخص است و در کنار قانون تبعات اجتماعی هر تصمیمی باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات شخصی کنار گذاشته شود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در روابطی که دستگاه‌ها با شهروندان دارند دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند و مدیران و همه کسانی که در آن کار می‌کنند مکلف و موظف به پاسخگویی و خدمت‌رسانی به مردم هستند، حتی اگر در حدود اختیارات آن اداره نیست باید براساس حقوق شهروندی ارباب رجوع را راهنمایی کنند.

جهانشاهی ادامه داد: اتفاقات و اقداماتی که در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افتاده باید به مردم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شود و همه دستگاه‌ها در این زمینه باید خدمات و اقدامات خود را در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

وی گفت: هر دستگاه دولتی وظایفاتی را برعهده دارد و اگر کمبودی وجود دارد باید آن را به اطلاع مردم برسانند، اما باید تمام سعی خود را در راستای رفع آن به انجام رساند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: مطالبات مردم باید رسیدگی شود اما موضوع مهم دیگر تکریم ارباب رجوع با روی خوش است که در همه ادارات به ویژه ادارات خدمات‌رسان باید میز خدمت وجود داشته باشد و نیز از شفافیت نباید غافل باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا