امام جمعه شهرستان دماوند:

نبود پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و باغی، کشاورزان دماوندی را دچار سردرگمی کرده است/ پیگیری ساخت و تکمیل واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی دماوند/ شنیدن درد دل سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید باید با قوت و دلسوزی از سوی مسئولین انجام گیرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه نبود پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و باغی، کشاورزان دماوندی را دچار سردرگمی کرده است، گفت: شنیدن درد دل سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید باید با قوت و دلسوزی از سوی مسئولین انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن بهار معنویت و قرآن با بهار طبیعت را به همه شما نمازگزاران محترم تبریک عرض می‌کنم‌.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۲ را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: از فرماندار گرامی و مسئولین محترم شهرستان دماوند تقاضا داریم برای تحقق شعار سال در این منطقه کارگروه‌های خاص تشکیل دهند تا خواسته مقام معظم رهبری در دماوند عملیاتی و اجرا شود.

فتاح دماوندی گفت: شهرستان دماوند استعداد خوبی برای رشد تولیدات کشاورزی، دامداری، محصولات باغی و تولید عسل مرغوب دارد.

وی تصريح کرد: برنامه‌ریزی برای تولید انبوه و ارتقای کیفیت سیب و گردو در دماوند و حمایت از باغداران بزرگ و حل مشکلات آنها باید با همت مضاعف مسئولین انجام شود.

امام جمعه دماوند گفت: پیگیری ساخت و تکمیل واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی دماوند و شنیدن درد دل سرمایه‌گذاران و کارخانه داران و رفع موانع تولید باید با قوت و دلسوزی از سوی مسئولین انجام گیرد.

وی تصريح کرد: با راه اندازی و فعال شدن کامل شهرک های صنعتی در دماوند مشکل اشتغال در این شهرستان حل خواهد شد.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: تولید انبوه هم برای صنعتگران ، هم برای کشاورزان سودآور و امیدآفرین است؛ باید تلاش کنیم و موانع تولید را برطرف کنیم.

فتاح دماوندی تصریح کرد: باید کمک کنیم باغداران بازارهای هدف خود را پیدا کنند نبود پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و باغی کشاورزان را دچار سردرگمی کرده است.

وی گفت: وجود نداشتن صنایع تبدیلی در دماوند تولید کنندگان میوه را دچار ضرر و زیان می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا