شهردار آبعلی خبر داد؛

نبود نعمت گاز شهری اهالی منطقه خارون آبعلی را با اعتراضی مواجه کرده است/ هتل شالوزنه پیست آبعلی در مواقع بحرانی ظرفیت اسکان 400 نفر را دارد

شهردار آبعلی با بیان اینکه نبود نعمت گاز شهری اهالی منطقه خارون را با اعتراضی مواجه کرده است، گفت: هتل شالوزنه پیست آبعلی در مواقع بحرانی ظرفیت اسکان 400 نفر را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، کاظم شریف آهی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: مردم منطقه خارون آبعلی از نعمت گاز شهری همچنان محرومند و ضمن اعتراضی در دفتر شورای شهر گفتند که اگر نمی‌توانید گازکشی کنید، حداقل مقداری چوب برای گرمایش تهیه شود.

وی با بیان اینکه در وضعیت اضطرار نیاز به اقلام ضروری است، گفت: ظرفیت اسکان اضطراری جهت استقرار افراد در هتل شالوزنه پیست آبعلی به 400 نفر می‌رسد که به تجهیزات و ترجیحاً پتو و چادر نیاز دارد تا در وضعیت بحران مورد استفاده مردم این منطقه قرار گیرد.

شهردار آبعلی ادامه داد: در دو نقطه از شهر ارسال نمک، ماسه و تجهیزات لازمه برای مدیریت بحران به خوبی انجام شده است.

شریف آهی در خصوص نیاز گازوئیل در مواقع بحران تصریح کرد: با توجه به اینکه در بازار قیمت سیلندر گاز حدود 40 هزار تومان معامله می‌شود، برای این منظور 20 هزار لیتر گازوئیل و تعدادی سیلندر گاز ذخیره شده است.

وی در خصوص لایروبی مسیرهای این منطقه گفت: یک مورد دیوارسازی در تابستان سال جاری به منظور ایمن‌سازی مسیر انجام شده است.

شهردار آبعلی در حوزه مسیرها و جاده‌ها بیان کرد: این منطقه در حوزه راه شیب عرضی مشکل دارد و آب گرفتگی و یخ زدگی اتفاق می‌افتد که هر ساله منجر به تصادفات در این منطقه می‌شود.

کاظم شریف آهی تاکید کرد: این مورد تحت پیگیری است که نیاز به اصلاح دارد و همکاران راه باید این اصلاحیه را انجام دهند.
وی در خصوص ایجاد شبکه ماهواره‌ای و خط تلفن ستاد بحران، بیان کرد: در مورد لینک شدن بی‌سیم شهرداری‌ها به بی‌سیم فرمانداری‌ها در قالب خط بحران و تهیه تلفن ماهواره‌ای ثریا در جلسه مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا