مکان‌یابی ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان دماوند

نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از مکان‌یابی ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سید احمد رسولی‌نژاد در نشست شورای اداری شهرستان دماوند با بیان اینکه نهضتی در شهرک‌های صنعتی راه افتاده است، گفت: یکی از اقداماتی که با نظارت فرماندار و مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی دنبال می‌شود موضوع مکان یابی شهرک‌ صنعتی جدید است

وی افزود: در سال جاری کارخانه‌های متعددی در شهرک صنعتی شماره ۲( وادان) افتتاح می‌شود و با انبوه کارگران مواجه خواهیم شد و ماشین‌های سنگین باید برای حمل بار در مسیری کم عرض رفت و آمد کنند.

نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته وزیر سابق صمت در خصوص مساله مذکور اظهار نگرانی کرده بود و مقرر شده بود با وزیر وقت راه و شهرسازی جهت اضافه شدن یک باند رایزنی شود.

رسولی‌نژاد ادامه داد: مشکلات بسیاری در تعریض مسیر وجود دارد و معارضات بسیاری هست و هزینه‌ها سنگین هستند لذا اصلا مکان و زیرساخت‌ها مناسب نبودند، کلنگ زنی به تنهایی هیچ سودی ندارد از این رو باید مکان یابی شهرک صنعتی با دقت انجام شود.

وی تصریح کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پیشنهاد کرد که شرق استان تهران قطب گردشگری شود به همین خاطر جلساتی با حضور مدیران استانی در این رابطه در ۲ شهرستان برای پیگیری موضوع تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا