مناسب‌سازی معابر شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند به ۹۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ مسکن و شهرسازی دماوند به تعهداتش در مسکن مهر عمل نکرده است/ خیابان افق به علت عدم تحقق تعهدات مسکن و شهرسازی و اختصاص نیافتن اعتبار به شهرداری دماوند، نیمه‌کاره مانده است

سرپرست شهرداری دماوند با بیان اینکه مناسب‌سازی معابر شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند به ۹۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: مسکن و شهرسازی به تعهداتش در مسکن مهر عمل نکرده است.

محمود بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: برای پروژه‌‌های سایت مسکن مهر ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی و ۲ میلیارد از بودجه داخلی شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه‌های مذکور شامل جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت و دو خیابان دیگر می‌باشد.

سرپرست شهرداری دماوند گفت: اداره مسکن و شهرسازی به تعهدات قبلی خود عمل نکرده است و اگر اعتباری در خصوص کوچه‌ افق و کوچه‌های باقیمانده قائل شده است، طبق برآوردهای ما ۹۶ میلیارد تومان پروژه‌های باقیمانده در سایت وجود دارد.

بهرامی ادامه داد: اگر مسکن و شهرسازی کمک کند شهرداری آمادگی اجرای مابقی پروژه ها را به ترتیب اولویت دارد، اما در حال حاضر اکثر معابر خاکی هستند و جدولگذاری نشده اند درحالیکه مردم منتظر اتفاقات خوبی هستند.

وی گفت: خیابان افق بخشی از همین سایت و تعاونی مهر یک می‌باشد که نیاز به آسفالت و زیرسازی آسفالت دارد، اما به علت عدم تحقق تعهدات مسکن و شهرسازی و اختصاص نیافتن اعتبار به شهرداری، کار نیمه تمام مانده است و منتظر اختصاص اعتبار هستیم تا پروژه‌ها اجرایی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا