فرماندار شهرستان دماوند:

منابع درآمدی شهرداری رودهن پایدار شود/ جذب سرمایه‌گذار را برای توسعه همه جانبه شهر رودهن اهميت دارد

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه منابع درآمدی شهرداری رودهن پایدار شود، گفت: جذب سرمایه‌گذار را برای توسعه همه جانبه شهر رودهن اهميت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز رضاطاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، به همراه بخشدار رودهن، و مسئول بازرسی فرمانداری شهرستان دماوند به صورت سرزده از شهرداری رودهن بازدید و از نزدیک پیگیر نحوه انجام امور قرار گرفتند.

در این بازدید فرماندارشهرستان دماوند ضمن دیدار با مهردادحنیفی شهردار رودهن، بر لزوم خدمت رسانی به شهروندان فهیم رودهن تاکید، و خواستار ارائه خدمات مناسب و تکریم ارباب رجوع شد.

طاهرخانی با بیان اینکه: برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر فعالیت های شهرداری بعنوان یک دستگاه اجرایی و خدمت رسان، همدلی و همرایی باید در همه زمینه های شکل گیرد، چرا که در نهایت نتیجه این همراهی باعث پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت و توسعه شهرستان خواهدشد.

فرماندار دماوند جذب سرمایه‌گذار را برای توسعه همه جانبه شهر مهم خواند و عنوان کرد: بایستی فرصتی فراهم شود تا منابع درآمدی شهرداری پایدار شود و می‌طلبد در تحقق این موضوع مهم، شهرداری رسالت خود را پرشورتر از گذشته انجام دهد

گفتنی است در پایان فرماندار دماوند ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و رسیدگی به مشکلات آنان، از بخش های مختلف شهرداری رودهن بازدید و از نزدیک با پرسنل دیدار و در خصوص مباحث مختلف کاری با آنان به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا