فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

ممنوعیت تردد خودرویی در ورودی‌های‌ ولیران و جیلارد از مسیر پل شلمبه و بلوار آیت‌الله خامنه‌ای در روزهای پایانی هفته

فرماندار شهرستان دماوند از ممنوعیت تردد خودرویی در ورودی‌های‌ ولیران و جیلارد از مسیر پل شلمبه و بلوار آیت‌الله خامنه‌ای در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نخستین نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند در سال 1400 اظهار داشت: ما در روزهای پایانی هفته در محدوده ولیران و جیلارد با بار ترافیکی مواجه هستیم، در این خصوص هفته گذشته با هماهنگی شهرداری دماوند، محدوده ورودی ولیران از سمت پل شلمبه مسدود شد که به نظر امری موثر بود.

وی افزود: بر این اساس انجام مدیریت مقطعی تا مشخص شدن وضعیت کمربندی دماوند حائز اهمیت است، از این رو تا اطلاع ثانوی از بعد ازظهر روز چهارشنبه تا صبح شنبه ورودی‌های ولیران از پل شلمبه و همچنین ورودی جیلارد از سمت بلوار آیت الله خامنه ای با هدف مدیریت بار ترافیکی مسدود خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: دوربرگردان جیلارد و میدان شهدا به سمت دماوند از جمله محل های تجمع ترافیکی است که نصب علائم ترافیکی و اعمال مقتدرانه قانون توسط راهور می‌تواند در این خصوص موثر باشد.

حیدری گفت: راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور در روزهای پایانی هفته باید با توان و نیروی بیشتر به مدیریت ترافیکی شهر بپردازند و با اقتدار در برخورد با متخلفین اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا