ملت ایران انتظار توافقی مطلوب را در مذاکرات هسته‌ای دارند

سیداحمد میرشریفی آبسردامام جمعه آبسرد گفت: ملت ایران انتظار توافقی مطلوب را در مذاکرات هسته‌ای دارند.

به گزارش تاروذ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته آبسرد در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) این شهر با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «پیامبر اعظم 9» در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز اظهار داشت: در این نمایش شناورها، بالگردها، سامانه‌های ساحلی، دریایی و موشکی حضور داشتند و عظمت خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه آنها قدرت تدافعی و تاکتیکی نیروها را در زمان‌های بحران احتمالی به نمایش گذاشتند، افزود: خوشبختانه این رزمایش به اهداف خود همچون برقراری امنیت منطقه، انتقال پیام صلح و دوستی به همسایگان، نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به دشمنان فرا منطقه‌ای که هر چه می‌شود، ناوهای خود را به منطقه عازم می‌کنند، دست پیدا کردند.

امام جمعه آبسرد با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: مطابق گذشته هیچ گزارش روشنی از این مذاکرات در اختیار رسانه‌ها قرا نگرفت؛ البته در مذاکرات هسته‌ای جدید مذاکره‌کنندگان کشورمان را برادر رئیس‌جمهوری نیز همراهی می‌کند و همچنین رؤسای انرژی هسته‌ای ایران و آمریکا نیز حضور داشتند.

میرشریفی با بیان اینکه مردم انتظار یک توافق خوب در زمینه هسته‌ای دارند، تصریح کرد: مردم کشورمان از مذاکرات هسته‌ای انتظار دارند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو رسمی «ان.پی.تی» شناخته شود، حق غنی‌سازی صنعتی را اکنون نه در زمان مبهم، برای ایران به رسمیت بشناسند و تمام تحریم‌ها را بلافاصله پس از امضای توافق نهایی لغو کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: قطعاً همه باید نسبت به ایام فاطیمه اهتمام ورزند؛ چراکه امام صادق (ع) و امام حسن عسکری (ع) می‌فرمایند که ما حجت بر خلق خدا هستیم و حضرت فاطمه (س) حجت ماست و تنها به وجود ایشان بوده که نماز و انفاق معنا پیدا کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا