امام جمعه دماوند:

مقدمات ضروری ازدواج داشتن شغل و تهیه مسکن است/ طبق آمار رسمی بیش از ۳ میلیون بیکار مطلق داریم

امام جمعه دماوند با بیان اینکه داشتن شغل و تهیه مسکن از مقدمات ضروری ازدواج است، گفت: طبق آمار رسمی بیش از ۳ میلیون بیکار مطلق داریم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی آیین نماز جمعه این هفته دماوند با بیان اینکه روز دوشنبه هفته آینده اول ذی‌الحجه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، روز «ازدواج» نام گرفته است، اظهار کرد: ازدواج و تشکیل خانواده و فرزندآوری و تربیت صحیح فرزندان، یکی از مهم‌ترین مسائل روز جامعه اسلامی ماست که دولت، مجلس و نظام باید موانع ازدواج را برطرف و شرایط ازدواج را آسان کنند.

وی ادامه داد: داشتن شغل، تهیه مسکن از مقدمات ضروری ازدواج است و طبق آمار رسمی بیش از ۳ میلیون بیکار مطلق داریم؛ البته آمار غیررسمی این عدد را حدوداً دو برابر می‌داند، زیراکه بیکاری پنهان و اشتغال ناقص هم داریم؛ برخی هم هستند که اسماً شغل دارند، ولی رسماً فعال نیستند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: بسیاری از کسانی که بیکار هستند، تحصیل کرده دانشگاه هستند و بسیاری از کسانی که در دانشگاه تحصیل کرده‌اند، برای تحصیل پول خرج کرده‌اند و تحصیل آن‌ها مجانی نبوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا