مقام نخست رودهن در اسکان مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳ در استان تهران

بخشدار و رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی بخش رودهن از کسب مقام نخست بخش رودهن در ستاد خدمات و اسکان مسافران نوروزی ۱۴۰۳ در سطح استان تهران خبر داد.

عبدالوهاب‌امیری در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، بخش رودهن، در بین ۱۶ شهرستان استان تهران، مقام نخست را در ستاد خدمات سفر از آن خود کرد.

وی گفت: در این مدت ۳۹۸ نفر در چهار مدرسه سطح بخش شامل شهرهای رودهن و آبعلی اسکان داده شدند که بیشترین مسافران از استانهای جنوبی کشور، خراسانهای رضوی، شمالی و جنوبی و همچنین استان اصفهان بودند.

امیری ادامه داد: امید هست با توجه به کسب رتبه اول رودهن در سالهای متوالی که نشانگر مسافر پذیر بودن بخش رودهن می باشد مسئولان استانی در جهت تجهیز و ساخت خانه معلم و مهمانپذیر در بخش رودهن با همکاری آموزش و پرورش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

بخشدار و رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی بخش رودهن در پایان ضمن تقدیر ویژه از رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان، از همکاری همه اعضای ستاد از جمله خانم رستمی رئیس آموزش و پرورش بخش رودهن و همکاران مربوطه، شهرداران رودهن و آبعلی و همه همکاران مربوطه، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بخش رودهن، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان، همکاران بخشداری، نیروی انتظامی، راهور، راهداری، پلیس راه، آتش نشانیها، دهیاریها، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، سپاه، اورژانس، هلال احمر، مراکز درمانی، اتاق اصناف و تعزیرات، مدیران و سرایداران مدارس، مردم مهمانان دوست بخش رودهن و همه اعضا و زحمتکشان ستاد خدمات سفر نهایت تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است بعد از رودهن که برای چندین سال متوالی مقام نخست را کسب کرده است، شهرهای ری و دماوند به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا