طی گشت نوروزي مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت؛

معدوم‌سازی ۵۰ کیلوگرم گوشت و موادغذایی تاریخ مصرف گذشته از واحدهای صنفی مناطق آبعلی و مشاء

طی گشت نوروزي مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی شهرستان دماوند ۵۰ کیلوگرم گوشت و موادغذایی تاریخ مصرف گذشته از واحدهای صنفی مناطق آبعلی و مشاء معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همزمان با هفتمین روز فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در راستای طرح نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند، گشت مشترک تعزیرات حکومتی و واحد بازرسی فرمانداری شهرستان دماوند به همراه بازرسین دامپزشکی، بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت از واحدهای صنفی رستوران‌های بین راهی و سوپرمارکت‌های مناطق آبعلی و مشاء برگزار شد.

در این گشت مشترک با تخلفات بهداشتی برخورد لازم صورت گرفت و میزان ۳۰ کيلوگرم گوشت، ۳۰ عدد بطری دوغ خانواده به همراه مقادیر بسیار مواد غذايي و خوراکی تاریخ مصرف گذشته معدوم‌سازی گردید.

همچنین طی بازرسی با تخلفات چهار واحد شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و تقلب برخورد و برای متصدیان متخلف تشکیل پرونده با ارجاع به تعزیرات حکومتی انجام گرفت.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود به‌منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا