معدوم‌سازی ۴۴۰ کیلوگرم گوشت و آلایشات تاریخ مصرف گذشته از رستوران‌های بین راهی شهرستان دماوند

طی گشت نوروزي مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی ۴۴۰ کیلوگرم گوشت و آلایشات تاریخ مصرف گذشته از رستوران‌های بین راهی شهرستان دماوند معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همزمان با دهمین روز فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در راستای طرح نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان، گشت مشترک بازرسی با محوریت مدیریت عمکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری و تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند به همراه بازرسین دامپزشکی، شبکه بهداشت و اداره صمت از واحدهای صنفی و رستوران‌های بین راهی مناطق گیلاوند،آبسرد، کیلان، جابان و سربندان برگزار شد.

در این گشت مشترک طی بازرسی از ۱۰ واحد صنفی با تخلفات بهداشتی برخورد لازم صورت گرفت و میزان ۳۰۰ کيلوگرم مرغ و گوشت، مقادیر بسیار فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی، آلایشات دامی و مرغی، ۴۰ کیلوگرم ماست تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم‌سازی گردید.

همچنین طی بازرسی با تخلفات واحد صنفی شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و تقلب برخورد و اخطار پلمب برای متصدیان متخلف و تشکیل پرونده جریمه با ارجاع به تعزیرات حکومتی انجام گرفت.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود به‌منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا