طی گشت نوروزي مشترک بازرسین شهرستان دماوند انجام گرفت؛

معدوم‌سازی ۱۰۰ کيلوگرم مرغ و آلایشات دامی فاسد از واحدهای صنفی مناطق رودهن و مهرآباد

طی گشت نوروزي مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی شهرستان دماوند ۱۰۰ کيلوگرم مرغ و آلایشات دامی فاسد از واحدهای صنفی مناطق رودهن و مهرآباد معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همزمان با پنجمین روز فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در راستای طرح نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهرستان دماوند، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت از واحدهای صنفی عرضه فرآورده‌های خام دامی و پروتئینی شهرستان دماوند برگزار شد.

در این گشت مشترک با تخلفات بهداشتی برخورد لازم صورت گرفت و میزان ۱۰۰ کيلوگرم مرغ و آلایشات دامی فاسد به همراه تعداد ۱۰ بسته شیر تاریخ گذشته معدوم‌سازی گردید.

همچنین طی بازرسی با تخلفات هفت واحد شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و تقلب برخورد و برای متصدیان متخلف تشکیل پرونده با ارجاع به تعزیرات حکومتی انجام گرفت.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود به‌منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند‌.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا