مصوبات سفر ریاست جمهور به شهرستان دماوند باید پیگیری شود/ اداره برق نواقص زیرساختی شهرستان دماوند را برطرف کند/ ارتقای شهر آبسرد به بخش و روستای مهرآباد به شهر در بحث تقسیمات کشوری مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه مصوبات سفر ریاست جمهور به شهرستان دماوند باید پیگیری شود، گفت: اداره برق نواقص زیرساختی شهرستان دماوند را برطرف کند و ارتقای شهر آبسرد به بخش و روستای مهرآباد به شهر در بحث تقسیمات کشوری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: آنچه امروز مردم از ما توقع دارند، پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور است که باید این موارد پیگیری شود و همچنین در آستانه انتخابات هستیم و باید خدمت‌رسانی به مردم بیشتر شود تا نارضایتی‌ها کاهش یابد.

وی افزود: موضوع ارائه تسهیلات ویژه به مردم در دهه فجر است که هنوز توسط شهرداری‌ها و اداره مالیات اعلام نشده که لازم اعلام و در اختیار مردم قرارگیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در دهه فجر حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند، گفت: برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است که پیش‌بینی‌های لازم برای حضور مسئولان صورت گرفته است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: تشکیل شورای امر به معروف در ادارات، محیا نمودن نمازخانه در ادارات، تکریم ارباب رجوع، برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان خدمات نظام به مردم، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و زیبا سازی شهری از موارد مورد مطالبه مردم است.

*اداره برق نواقص زیرساختی شهرستان دماوند را برطرف کند/ در بارش اخیر برف مردم در روستاها‌ و شهرها شهرستان دماوند بسیار گله‌مند بودند

فتاح دماوندی گفت: از اداره برق توقع داریم که نواقص زیرساختی شهرستان دماوند را برطرف کند تا با بارش برف شاهد قطعی‌های مکرر نباشیم.

وی ادامه داد: وقتی برق قطع می‌شود، آب شرب نیز قطع می‌شود و مشکل گرمایشی مردم در منازل نیز به مشکل مواجه می شود ولی در بارش اخیر برف در شهرستان دماوند، مردم در روستاها‌ و شهرها بسیار گله مند بودند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و گاز را رعایت کنند و آموزش و پرورش در این خصوص فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهد.

*تامین زمین جهت احداث سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان دماوند صورت گیرد/ شهرداری دماوند نسبت به احداث سازه زیرگذر اتصال جاده محور اصلی دماوند – فیروزکوه به ۶۰ متری بعثت هرچه سریع‌تر اقدام کند

حجت الاسلام فتاح دماوندی از استانداری، فرمانداری و راه و شهرسازی خواست مساعدت لازم در خصوص تامین زمین جهت احداث سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان دماوند صورت گیرد و افزود: از اداره بهزیستی و کمیته امداد تقاضا داریم، رزمایش کمک مومنانه را در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان قبل از برگزاری انتخابات در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: از شهرداری دماوند تقاضا داریم در احداث سازه زیرگذر اتصال جاده محور اصلی دماوند – فیروزکوه به ۶۰ متری بلوار شهید سلیمانی تسریع داشته باشند و همچنین احداث پمپ بنزین در بلوار شورا از مطالبات مردم است.

*ارتقای شهر آبسرد به بخش و روستای مهرآباد به شهر در بحث تقسیمات کشوری مورد توجه قرار گیرد/ اختصاص فرمانداری ویژه به شهرستان دماوند از دیگر مطالبات است

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: از استاندار و فرماندار تقاضا دارم که در خصوص ارتقای شهر آبسرد به بخش و ارتقای روستای مهرآباد به شهر در بحث تقسیمات کشوری عنایت لازم را داشته باشند و اختصاص فرمانداری ویژه به شهرستان دماوند از دیگر مطالبات است.

*راه و شهرسازی نسبت به تکمیل کتابخانه پیمان شهر دماوند اقدامات لازم را انجام دهند

وی ضمن تاکید بر بهره مندی مصوبات سفر ریاست جمهور، گفت: از راه و شهرسازی تقاضا داریم تا نسبت به تکمیل کتابخانه پیمان شهر دماوند که سال‌ها این پروژه نیمه کاره رها شده است، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا