عضو شورای انجمن و اولیای آموزش و پرورش منطقه دماوند:

مشکلات ثبت‌نام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه شهرک مسکن مهر گیلاوند به دلیل کمبود معلم

عضو شورای انجمن و اولیای آموزش و پرورش منطقه دماوند از مشکلات ثبت‌نام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه شهرک مسکن مهر گیلاوند به دلیل کمبود معلم خبر داد.

محمود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: پیرو پیگیری برخی از اولیای شهرک مسکن مهر گیلاوند مبنی بر اینکه برای ثبت‌نام فرزندشان در پایه اول مقطع ابتدایی به مدرسه مراجعه و متأسفانه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، حسب وظیفه در جایگاه انجمن اولیای منطقه، موضوع را پیگیری و مدرسه ابتدایی دخترانه تماس اظهار داشتند تنها یک کلاس با ظرفیت ۴۰ نفر می‌توانند ثبت‌نام کنند که این ظرفیت تکمیل شده و امکان ثبت نام جدید به دلیل کمبود معلم وجود ندارد.

وی افزود: اینکه مشکلات و محدودیت‌هایی وجود دارد و مسئولان هم تلاش خود را می‌کنند، حرفی نیست؛ ولی در توزیع منابع و امکانات و اولویت‌بندی مسائل و مشکلات، مباحثی است که باید آنها را مورد توجه قرار دارد.

عضو شورای انجمن و اولیای آموزش و پرورش منطقه دماوند گفت: مردمان عزیز شهرک مسکن مهر با کمبودهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نظر به جمعیت متراکم و شرایط اقتصادی جامعه و هزینه‌های سنگین جاری خانواده‌ها، توقع می‌رود حداقل، شرایطی فراهم شود که فرزندان این عزیزان در مقطع ابتدایی در مدرسه شهرک پذیرفته و خدمات با کیفیت اولیه ارائه گردد.

وی گفت: لذا از اداره کل آموزش و پرورش استان و ریاست آموزش و پرورش دماوند، خواهشمندیم نسبت به حل موضوع اقدام نمایند تا شاهد رفع یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم عزیز مسکن مهر گیلاوند باشیم.

عضو شورای انجمن و اولیای آموزش و پرورش منطقه دماوند بیان کرد: همچنین آر نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه خواستاریم در حل این مشکل و پاسخ به کمترین خواسته مردم عزیز مسکن مهر گیلاوند برای ارائه خدمات آموزشی در مقطع ابتدایی، ما را کمک کنند و از مسئولان کشوری و استانی، موضوع را پیگیر باشند.

حیدری تصریح کرد: بنده به عنوان عضو شورای انجمن و اولیای منطقه آموزش و پرورش دماوند، تا حل این موضوع پیگیری خواهم کرد و از همه اولیای محترم منطقه می‌خواهم اگر مشکلی وجود داشت، مسئله را برای انتقال و پیگیری از مسئولان به این خدمتگزارشان اعلام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا