امام جمعه آبسرد:

مشکلات آرامستان در شهر آبسرد با جدیت مرتفع شود/ شکافتن قبور و نبش قبر گناه بزرگی است

امام جمعه آبسرد با بیان اينکه مشکلات آرامستان در شهر آبسرد با جدیت مرتفع شود، گفت: شکافتن قبور و نبش قبر گناه بزرگی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام میرشریفیدر مراسم تودیع و معارفه شهردار آبسرد با بیان اینکه شهردار جدید دارای تجربه و آشنای به کار است، اظهار داشت: مردم شهر آبسرد همیشه پرطاقت و همراه نظام بوده‌اند و این موضوع را در صحنه‌های مختلف سیاسی و عبادی و اعتقادی و اجتماعی همچون حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه و… شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: سرپرست سابق شهرداری آبسرد از سال 75 در حال خدمت به مردم بوده است و فقط به عشق شهر بارها سرپرستی این شهر را عهده‌دار و به مردم خدمت کرد که نشان از ارادات وی به شهر و دغدغه برای مشکلاتش را دارد.

امام جمعه آبسرد گفت: کار راه اندازی سرپرست سابق شهرداری آبسرد برای مردم بسیار قابل تقدیر است، وی لیاقت این را نیز دارد که شهردار شهر باشد اما به دلایلی که به من مربوط نمی‌شود به این موضوع ورود نمی‌کنم.

میرشریفی با اشاره به خصوصیات یک مسئول ادامه داد: شهردار و دیگر مسئولان باید راستگو و با مردم صادق باشند، همچنین امانتدار مردم بوده و از این امانت صیانت کنند نه اینکه از بیت‌المال منافع شخصی ببرند.

وی تصریح کرد: پایبند بودن به عهد و پیمان، خوش اخلاقی و نزدیک بودن به مردم از دیگر ویژگی‌های یک مسئول با کفایت می‌باشد که شهردار نیز باید مدنظر داشته باشد.

امام جمعه آبسرد اضافه کرد: برگزاری میز خدمت در نمازهای جمعه حرکتی ارزشمند و به معنای نزدیک شدن به مردم و در اختیار آنها بودن است، میز خدمت نماز جمعه در بسته ندارد و به روی همه مردم باز است، شهردار نیز باید نسبت به این مهم دقت داشته باشد.

میرشریفی گفت: اصلاح ساختار داخلی شهرداری آبسرد لازم و ضروری است همچنین حریم شهر نیز جزو ضروریات است و باید موردتوجه باشد.

وی در خصوص آرامستان شهر نیز اظهار داشت: شکافتن قبور و نبش قبر گناه بزرگی است و باید نسبت به این موضوع نیز توجه شده و مشکلات آرامستان حل شود.

امام جمعه آبسرد گفت: در محلات دیگر همچون تاسکین هنوز مشکل حاد نشده اما در آبسرد وجود دارد مخصوصا برای اتباع که خواسته و ناخواسته در کنار ما زندگی می‌کنند این مشکل بیشتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا