در نشست فرماندار با مدیران برق و راه شهرستان دماوند مطرح شد؛

مشخص شدن استقرار نیروها و تجهیزات ادارات راه و برق در مواقع بحرانی دماوند/ اختصاص یک شماره ۳ رقمی برای مدیریت بحران دماوند/ اطلاع‌رسانی صحیح و پاسخگویی مناسب به مردم توسط اداره برق منطقه دماوند انجام شود

چگونگی استقرار نیروهای راهداری و ماشین‌آلات برف‌روبی و همچنین اعلام شماره ۱۲۱ به‌منظور اعلام قطعی برق از محورهای اصلی نشست فرماندار شهرستان با مدیران برق و راه این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست بررسی مشکلات مدیریت بحران شهرستان با حضور معاون سیاسی انتظامی روسای ادارات برق دماوند و رودهن و راه دماوند و رودهن در دفتر فرماندار شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست برخی مشکلات موجود که در بحران بارش شدید برف در شهرستان دماوند به وجود آمده بود مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این نشست ضمن تشکر از زحمات همه عوامل ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: چیدمان استقرار نیروها و تجهیزات ادارات راه و برق و دیگر دستگاه‌های مربوطه در محورهای اصلی شهرستان دماوند مشخص شد.

مجید صفری افزود: اداره برق موظف شد با هماهنگی ستاد مدیریت بحران فرمانداری به‌منظور پیشگیری از قطعی برق در هنگام بارش برف عملیات شاخه زنی را در دستور کار خود قرار دهد و خطرات احتمالی ناشی از پارگی کابل‌های برق را به‌سرعت رفع نمایند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و پاسخگویی مناسب به مردم خاطرنشان کرد: عوامل اداره برق در دماوند و رودهن مشکل به وجود آمده، عملیاتی که برای رفع مشکل در حال انجام است و دیگر اقدامات را به ستاد مدیریت بحران شهرستان اعلام نمایند تا به هنگام اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند همچنین از مردم شهرستان خواست: در هنگام بروز مشکل قطعی برق در هر نقطه شهرستان، تنها با شماره ۱۲۱ مربوط به فوریت‌های قطع برق تماس حاصل نمایند؛ تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: یک شماره اختصاصی ۳ رقمی مخصوص مدیریت بحران شهرستان تعریف و اطلاع‌رسانی عمومی شود تا مردم بتوانند مشکلات خود را با این شماره اعلام نمایند.

صفری اداره راه شهرستان در دو محور هراز و فیروزکوه را موظف ساخت: تمامی پیش‌بینی‌های لازم اعم از استقرار اکیپ‌های عملیاتی ماشین‌آلات راهداری و نمک‌پاشی را در هر دو مسیر انجام دهند و قبل از بروز بحران اقدامات لازم را جهت کاهش حوادث احتمالی انجام دهند.

نشست فرماندار با مدیران برق و راه شهرستان دماوند (1) نشست فرماندار با مدیران برق و راه شهرستان دماوند (1)

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا