مسکن مهر دماوند از اماکن ورزشی و فرهنگی برخوردار نیست/ اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی مناطق حاشیه نشین است

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مسکن مهر از اماکن ورزشی و فرهنگی برخوردار نیست، گفت: اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی مناطق حاشیه نشین است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت زنان و خانواده اظهار داشت: بحث حاشیه‌نشینی با طرح بحث اصلاحات ارضی و الگوبرداری از سایر کشورها برای ایجاد توسعه مطرح شد.

وی افزود: برخی افراد از روستاها به شهر مهاجرت کرده و علاوه بر آسیب‌رسانی به بحث کشاورزی، به واسطه اشباع بنگاه‌های اقتصادی از نیروی کار، مشکلات و بی‌انضباطی‌هایی ایجاد شد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: پیش از این در شهرستان دماوند نیز در مناطق حاشیه‌نشین، بدون ضوابط اقدام به ایجاد ساخت‌وساز در اراضی ملی کرده و اسکان غیررسمی شکل گرفت.

جهانشاهی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی در این مناطق بیشتر از سایر منطقه‌هاست.

وی تصریح کرد: علاوه بر بحث حاشیه‌نشینی، برخی مناطق مانند مسکن مهر از جمله مناطق کمتر برخوردار هستند و اماکن ورزشی و فرهنگی در آن‌ها وجود ندارد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به سکونت افراد از اقوام مختلف، ناهمگونی فرهنگی موجب می‌شود که آسیب‌های اجتماعی بیشتری نمایان شود؛ از این رو دستگاه‌های مختلف باید اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی را در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا