امام جمعه دماوند:

مسئولان شهرستان دماوند تامین نیروی انسانی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی‌ را در دستور کار خود قرار دهند

امام جمعه دماوند گفت: مسئولان شهرستان دماوند تامین نیروی انسانی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی‌ را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به ‌۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی ، ‌از فرماندار، شهرداران و شوراهای شهر خواست نسبت به تجهیز بیشتر آتش نشانی ها و تامین نیروی انسانی اقدام و آنرا در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: بار دیگر فتنه آشوب مورد خواست دشمنان نظام اسلامی ما، با هوشیاری مردم خاموش شد اما همه ما باید از این حوادث درس عبرت بگیریم.

وی با بیان اینکه اتاق فکر دشمن سعی کرد فتنه اخیر را با انرژی و سرعت و برافروختن احساسات مردم، با جسارت و خشونت گسترش دهند، اظهار داشت: به میدان آوردن زنان و دختران جوان و سوءاستفاده از احساسات آنان و همراه کردن چاشنی بدبینی به نظام ترفند شیطانی فتنه انگیزان بود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با تاکید براینکه عناصر منافق، تجزیه خواه و سلطنت طلب رهبری اغتشاشات اخیر را بر عهده داشتند، آنها به سبک داعش آشوب هارا به خشونت کشاندند، گفت: ‌شکستن قداست و حرمت قرآن، مسجد، امام زاده، پرچم امام حسین(ع)، پرچم ایران، تصاویر امام و رهبری و حاج قاسم سلیمانی از جنایات نابخشودنی فتنه گران بود.

وی ادامه داد: حمله به افراد عادی و رهگذر و ضرب و جرح و قتل آنها و حمله به نیروهای امنیتی و انتظامی و اموال عمومی و تجهیزات امدادی از جرم های بزرگ آشوبگران بود.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه ‌خسارات هزاران میلیاردی به اموال عمومی و خصوصی و خسارت به اقتصاد کشور و مردم به خاطر ایجاد ضروری محدودیت‌های خاص هزینه‌هایی است که عاملین ایجاد اغتشاش باید بپردازند، افزود: دستگاه قضایی کشور باید بدون ملاحظه سران داخلی و خارجی فتنه اخیر را شناسایی و آنها را به سزای اعمالشان برساند.

وی با بیان اینکه تاثیر مطالب دروغ و پر از شبهه ماهواره‌های دشمن و رها شدگی فضای مجازی اغتشاش اطلاعاتی گسترده ای ایجاد کرد که باعث اغتشاشات فیزیکی دو چندان شد، افزود: نظام اسلامی در جریان فتنه ۸۸ و ۹۸ از فضای مجازی بی در و پیکر ضربه بخورد، چرا مسئولین فضای مجازی این درد را درمان نکردند؟.

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: ‌یکی از عرصه های جهاد تبیین فضای مجازی است، دولت باید این میدان را ساماندهی کند .

خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: ‌قطعا اگر فتنه اخیر را ریشه یابی کنیم به ضعف عملکرد نظام در حوزه های فرهنگی و آموزشی پی خواهیم برد، ما باید برای کانون‌های اصلی فرهنگ‌ساز و فرهنگ پذیر برنامه داشته باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: نوجوانان دبیرستانی و جوانان دانشگاهی باید در نقطه کانونی جهاد فوری و قطعی تبیین و روشنگری قرار گیرند، باید دهه هفتادی ها و هشتادی ها را دریابیم.

وی ادامه داد: حمایت از سینماگران، نویسندگان، شاعران، کارگردانان و بازیگران فیلم و تئاتر انقلابی و ارزشی و اسلامی به تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کمک می‌کند و باید از همه ابزارهای هنری برای توسعه و تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم و فعالان این عرصه را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا