مسئولان شهرستان دماوند با سعه صدر پاسخگوی مشکلات مردم باشند/ در جهت منافع مردم و مشکلات با هیچ مدیری تعارف نخواهیم داشت/ عدم پاسخگویی و کم کاری از هیچ مسئولی قابل پذیرش نخواهد بود

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مسئولان با سعه صدر پاسخگوی مشکلات مردم باشند، گفت: در جهت منافع مردم و مشکلات با هیچ مدیری تعارف نخواهیم داشت و عدم پاسخگویی و کم کاری از هیچ مسئولی قابل پذیرش نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز شنبه جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان و با حضور حلیم زمهریر، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، بخشداران مرکزی و رودهن، شهرداران، مشاور امور ایثارگران فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه شرکت کنندگان به بیان گزارشی از وضعیت پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری، کلنگ زنی پروژه های جدید در شهرستان دماوند و اولویت بندی زمان انجام آن پرداختند.

‍مسئولان خدمات دولت مردمی سیزدهم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در غالب جهاد تبیین برای مردم بازگو کنند

رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت وتشریح برنامه های این هفته بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت افتتاح پروژه های شهرستان به بهترین نحو، تاکید کرد.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت مردمی آیت آلله رئیسی به نحوه مطلوب تری در جامعه انعکاس پیدا کند و مسئولین باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آمار مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب و خدمات دولت مردمی آیت آلله رئیسی در یک سال گذشته را در غالب جهاد تبیین به شهروندان بازگو کنند.

فرماندار شهرستان دماوند درادامه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه های نیمه تمام شهرستان در گذشته، از مهمترین اولویت های دولت بوده و در هفته دولت نیز شاهد افتتاح چندین پروژه های عمرانی در سطح شهر ستان خواهیم بود.

طاهرخانی هفته دولت را فرصتی برای بازگو کردن عملکرد مسئولین ادارات شهرستان دانست و از دستگاههای اجرایی خواست عملکرد خود و دولت مردمی سیزدهم را بصور شفاف منعکس نمایند.

وی در ادامه گفت: هفته دولت یاد آور خاطره شهدای دولت بوده و انتظار داریم راه و اندیشه های شهیدان، سرلوحه اهداف و برنامه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان، با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران ادارات به مطالبات شهروندان گفت: مسئولان و مدیران ادارات شهرستان باید در همه زمینه‎ها با صعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم باشند چراکه مهم‌ترین رسالت و وظیفه مدیران در دولت سیزدهم توجه و تحقق خواسته‌های به حق مردم است.

طاهر خانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر شخصی مردم را از آینده ناامید کند چه بداند و چه نداند به سود دشمن کارکرده است افزود: مسئولان باید با کار و تلاش شبانه روزی جهت تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم در گذشته و پاسخگویی شفاف به آنها نسبت افزایش امید آفرینی در شهرستان اقدام کنند و بیان درست و شفاف خدمات انجام شده در طول یکسال گذشته در شهرستان دماوند باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد‌.

وی در پایان گفت: در شهرستان دماوند عدم پاسخگویی و کم کاری از هیچ مسئولی قابل پذیرش نخواهد بود و با هیچ مدیری بر سر مشکلات مردم تعارف نخواهیم داشت و با جدیت پیگیر رفع مشکلات و نیازهای شهروندان خواهیم بود

‍*هفته دولت فرصتی مناسب برای تشریح دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی است/ از فرماندار جهادی و انقلابی شهرستان دماوند جهت مدیریت خوب بحران سیل در شهرستان قدردانی می‌کنیم

حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت زمان بسیار خوبی برای بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی است و مدیران ادارات باید نسبت به بیان خدمات نظام و دستاوردهای آن به عموم مردم اقدام کنند.

وی افزود: مدیران ادارات باید از میزهای خود فاصله گرفته و پیگیر مطالبات مردم و شهرستان باشند و حضور مسئولان در جمع مردم باعث علاقه‌مندی آنها به نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هم جدا نیستند بلکه دولتمردان، برگزیدگان مردم هستند که در راه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

فتاح دماوندی با قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان دماوند و اعضای ستاد مدیریت بحران در جریان سیل چند روز گذشته گفت: با اقدام به موقع ستاد مدیریت بحران در راستای اطلاع رسانی در جریان سیل شهرستان دماوند خوشبختانه کمترین میزان خسارت جانی را شاهد بودیم و با حضور میدانی فرماندار و مسئولان ادارات متولی و تلاش شبانه روزی آنها در مناطق سیل زده و با حمایت های نیروهای بسیج، سپاه و گروههای جهادی و مردمی خوشبختانه اثرات ناشی از سیل در شهرستان دماوند جمع آوری شد که این نشان دهنده کار و تلاش جهادی مسئولان و مردم در شهرستان دماوند است.

وی ادامه داد: مسئولان باید خدمات دولتهای مختلف نظام اسلامی را با قبل از انقلاب در شهرستان دماوند مقایسه کنند و نسبت به جهاد تبیین در این مورد با استفاده از رسانه ها قدم روشنگرانه ای بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا