مرگ یک فرد کارتن‌خواب در پل هوایی عابر پیاده چهار راه منطقه گیلاوند/ دادستان دماوند: در صورت سهل‌انگاری ارگان‌ها برای تهیه مکان ویژه کارتن‌خواب‌ها با ترک فعل مسئولان برخورد قضایی می‌شود

یک فرد کارتن‌خواب در پل هوایی عابر پیاده چهار راه منطقه گیلاوند جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، یک فرد کارتن‌خوابی که در قسمت پل هوایی عابر پیاده چهار راه منطقه گیلاوند شب‌های سرد زمستان را سپری می‌کرد، طی گزارشات مردمی شهروند خبرنگار پایگاه خبری تارود متاسفانه جان دست داده است.

پیرو این گزارش هم عصر روز پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه با حضور ماموران پلیس جسد این کارتن‌خواب صورت جلسه و جهت بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

طی بررسی‌های اولیه گویا احتمال علت مرگ این فرد کارتن‌خواب اوردوز یا سرمای شدید می‌باشد که هنوز نتیجه آن مشخص و قطعی نیست.

پیش از این ماجرا هم مرتضی طهماسبی، دادستان شهرستان دماوند در جلسه‌ای با مسئولان شهرستانی با اشاره به موضوع کارتن‌خواب‌ها اظهار داشت: تکدی‌گری و کارتن‌خوابی در شهرستان دماوند آمار فراوانی ندارد، اما شهرداری‌ها باید به این موارد اندک نیز رسیدگی و مکانی را برای این افراد تهیه کنند.

وی افزود: این مکان‌ها نیازی نیست که در حد گرمخانه باشد اما در هر صورت باید مکانی برای کارتن‌خواب‌ها تهیه شود چرا که اگر یک نفر از سرما در معابر فوت کند یک کار تبلیغاتی عظیمی علیه نظام شکل می‌گیرد.

دادستان شهرستان دماوند گفت: در موارد گزارش شده ساماندهی این امر، هیچکدام از ارگان‌های بهزیستی و شهرداری کارتن‌خواب‌ها را نمی‌پذیرفتند که این درست نیست و موجب اتهام به سهل انگاری در این موضوع و ترک فعل علیه این ارگان‌ها می‌شود؛ لذا ضرورت دارد که از قبل مکانی برای این افراد در نظر گرفته شود.

*گزارش خبری از مهدی شرافت (م ش)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا