جمع آوری مرکز پسماند و تفکیک زباله شهر رودهن پس از گذشت 40 سال

مرکز پسماند و تفکیک زباله شهر رودهن با دستور سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، با دستور مهدی حیدری، سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند مرکز پسماند و تفکیک زباله شهر رودهن جمع آوری شد.

این اقدام‌ با پیگیری مجدانه شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رودهن روز جمعه در دستور کار قرار گرفت.

همچنین حیدری به منظور بررسی روند انجام این کار با حضور در محل مذکور آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای جمع آوری این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

مهدی حیدری، سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند در حاشیه جمع آوری مرکز تفکیک زباله در شهر رودهن اظهار کرد: در تاریخ ۴۰ ساله، این مکان به عنوان محل دپو، تفکیک و جمع آوری زباله در شهر رودهن مورد استفاده قرار می‌گرفت.

وی افزود: مکان مذکور در گذشته خارج از شهر رودهن قرار داشت، اما با توجه به توسعه شهر و ساخت و سازهای صورت گرفته، هم جواری این محل به منطقه سکونت مردم مشکلاتی به وجود آورده و موجب نارضایتی مردم در سال‌های اخیر شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: امروز را به عنوان روز پایان جمع‌آوری زباله‌ها در این منطقه اعلام کرده و با کمک شورای شهر و شهردار رودهن، نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام کردیم.

حیدری بیان کرد: تأکید استاندار تهران مبنی بر توجه کامل به سلامتی مردم است، لذا پیرو این سیاست‌گذاری، سیاست‌های ملی و شرایط حاکم در کشور، نسبت به این موضوع با جدیت بیشتری ورود کردیم.

وی گفت: امیدواریم که با جمع آوری این قبیل اماکن در شهر رودهن و دماوند، دیگر شاهد چنین چهره زشتی در شهرها نباشیم و با اعمال سیاست جدید، اقدامات لازم نسبت به بازیافت و تفکیک زباله ها در چهارچوب سیاست‌های زیست‌محیطی مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا