رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

مرغ گرم در شبکه تنظیم بازار شهرستان دماوند طی روزهای آتی توزیع می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: مرغ گرم در شبکه تنظیم بازار شهرستان دماوند طی روزهای آتی توزیع می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، نشست توزیع مرغ گرم در شبکه تنظیم بازار شهرستان دماوند با حضور مدیران جهاد کشاورزی، دامپزشکی، تعاونی مرغداران، کشتارگاه زرران و تولید کنندگان محلی در محل اداره صمت این شهرستان برگزار شد.

آرش آقاجان احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند در رابطه با جزئیات این نشست اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تولیدات مرغداران برابر ضوابط در موعد مقرر، در کشتارگاه زرران فرآوری و گوشت آن از طریق فروشگاه‌های مرغ و پروتئین مجاز شهرستان دماوند، اقدام به توزیع بین شهروندان با نرخ هر کیلو ۲۰.۴۰۰ تومان شود.

وی افزود: تعاونی مرغداران نماینده کلیه تولیدکنندگان بوده و مسئولیت هماهنگی با صمت، جهاد کشاورزی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: کشتارگاه زرران موظف است لیست عاملین توزیع را به محض تحویل با قید مقدار به اداره صمت و رونوشت به اتاق اصناف ، تعزیرات ، جهاد جهت اقدامات نظارتی ارسال نماید.

آقاجان احمدی ادامه داد: میزان مرغ تحویلی از مرغداران با میزان توزیع شده نهایی می‌بایست کاملا برابر باشد، در غیر اینصورت تعاونی مرغداران و کشتارگاه زرران میبایست قانونا پاسخگو باشند

وی عنوان کرد: هر مرغدار خود موظف است نسبت به جمع‌آوری و تکمیل اسناد و مدارک میزان مرغ زنده تحویلی اقدام کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: از روز آغاز طرح توزیع که به احتمال بسیار قوی چهارشنبه 12 آذرماه سال جاری می‌باشد هر واحد فروش مرغ که بالاتر از نرخ مصوب هرکیلو ۲۰.۴۰۰ تومان اقدام به فروش نماید، قطعا با جرایم سنگین تعزیراتی روبرو خواهد بود و اغماضی در کار نیست.

آقاجان احمدی با بیان اینکه اتحادیه مرغ فروشان موظف به ابلاغ به کلیه واحدها می‌باشد، گفت: با توجه به موعد کشتار مرغداری‌ها، اگر از میزان سرانه شهرستان دماوند بالاتر کشتار صورت پذیرد به علت گرم بودن مرغ به شبکه رسمی و قانونی استانی تحویل داده می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به حجم نامحدود توزیع مرغ منجمد و متمم آن مرغ گرم در روزهای آتی شاهد کاهش چشمگیر قیمت این کالا باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و خرید خیلی بیشتر از مقدار نیاز متعارف خانوار، بی مورد و موجب اخلال در تعادل عرضه و تقاضای بازار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا